یزد فردا: مرحله دوم رزمایش همدلی و کمک مومنانه به افراد نیازمند در بهاباد امروز( جمعه )با توزیع ۲۵۰ بسته مواد غذایی در مجموعه بیت الرضا(ع) این شهرستان ۲۰ هزار نفری آغاز شد .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد در حاشیه آغاز رزمایش اظهار کرد : در این مرحله ۶۲ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان مواد غذایی تهیه و بین نیازمندان و افراد آسیب دیده از ویروس کرونا توزیع شده است.

سرهنگ سعید دهقان تصریح کرد : همچنین رزمایش یادشده در دهه نخست ماه محرم‌ و دهه آخر ماه صفر با توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان، آسیب‌دیدگان ناشی از ویروس کرونا، مددجویان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد منطقه ادامه پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه در مرحله دوم رزمایش ۷۰ فقره کارت هدیه ۳۰۰ هزار تومانی نیز توزیع می شود، از طرح ویزیت رایگان با همکاری پزشکان در هر روستا خبر داد.

وی افزود: در این مرحله از رزمایش به منظور معاینه مردم مناطق محروم روستاهای شهرستان هر پنچشنبه  یک پزشک عمومی برای معاینه  مردم این مناطق اعزام و افراد را مورد معاینه پزشکی قرار می دهند .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد تصریح کرد: برای گذر از بحران موج دوم شیوع ویروس کرونا، همه افراد باید خود را به رعایت پروتکل‌های بهداشتی ملزم بدانند و از ماسک به عنوان مؤثرترین راه پیشگیری از ابتلای به این بیماری استفاده  و ضمن اسفتاده از دستکش از فاصله گذاری هوشمند اجتماعی ۱.۵ تا ۲ متر استفاده کنند.

دهقان خاطرنشان کرد: شناسایی خانوارهای نیازمند با همکاری کمیته امداد، بسیج محلات، پایگاه‌های مقاومت و هیئت امنای مساجد انجام می شود تا این بسته‌ها به دست نیازمندان واقعی برسد.

وی عنوان کرد: امروز از تهدید کرونا باید در راستای توسعه و همدلی استفاده و آن را به فرصت تبدیل کینم در حالی که نقش مردم در این زمینه بی‌بدیل است.

این مسوول از توزیع جهیزیه به خانواده های نیازمند شهرستان خبر داد و گفت در این رزمایش  سه سری جهیزیه تهیه ودر اختیار خانواده های نیازمند منطقه گذاشته شد 

وی اشاره ای به ارزش ریالی جهیزیه های تهیه شده نکرد.

 

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا