قدرت رسانه های اجتماعی را نادیده نگیرید

7 صنعتی که بیشترین سود را از رسانه های اجتماعی می برند

  پرینت
شناسه خبر : 159020 | تاریخ انتشار : 10 Shahrivar 1399 - 23:51 | 9374 بازدید | تعداد دیدگاه : 0 | ارسال توسط :

یزدفردا :حسین جلالی/سردبیر  :مردم هر روز صدها تصمیم می گیرند. برخی از آنها هوشیار هستند ، اما بیشتر آنها ناخودآگاه بر اساس اطلاعات پیرامون آنها ساخته می شوند.

شبکه های اجتماعی یکی از بهترین نمونه های این امر است. دقیقاً نود و دو درصد از مصرف کنندگان گزارش می دهند که بیش از هر نوع تبلیغات دیگر به رسانه های اجتماعی و تبلیغات دهان به دهان اعتماد دارند. به همین دلیل ، برخی از صنایع بیش از بقیه برتری دارند.

در هر صنعت مارک های فردی وجود دارد که بر رسانه های اجتماعی تسلط دارند ، اما تعداد کمی از صنایع به اندازه گسترده گسترش یافته اند. در زیر هفت صنعتی وجود دارد که رسانه های اجتماعی را درست دریافت کرده اند:

  1. سرگرمی

برای صنعت سرگرمی ، رسانه های اجتماعی به طور طبیعی ارائه می شوند. در مطالعه پست های فیس بوک از 16 سپتامبر تا 15 دسامبر 2015 ، صنعت سرگرمی 63.2 درصد از کل ارسال ها را در شش صنعت مختلف (خرده فروشی ، خودرو ، مخابرات ، خدمات مالی ، غذا و نوشیدنی) به خود اختصاص داده است. صنعت با دومین سهم بزرگ خرده فروشی با تنها 12.4 درصد بود.

وقتی به خرابی آن پست ها نگاه می کنید ، چیز جالبی برجسته می شود. در حالی که عکس ها و تصاویر بیشترین تعداد پست در هر پنج صنعت دیگر را تشکیل می دهند ، این فقط 11.2 درصد در صنعت سرگرمی است. از طرف دیگر ، پیوندهای سنتی 79.3 درصد از پست ها را تشکیل می دهند.

آیا ممکن است از این اطلاعات درسی گرفته شود؟ در حالی که تصاویر بصری مطمئناً قدرتمند است ، این نشان می دهد که طرفداران شبکه های اجتماعی همچنان مجذوب محتوای نوشته شده آموزنده می شوند.

  1. مشاور املاک

یکی دیگر از صنایع فعال اجتماعی ، املاک و مستغلات است. کارگزاران ، کارگزاران ، توسعه دهندگان و مدیران دارایی همه از رسانه های اجتماعی برای بدست آوردن املاک خود در مقابل افراد بیشتری استفاده می کنند. این "علائم مجازی" بسیار سودآورتر از علائم "فروش" سنتی است.

"شما می توانید با استفاده از فیس بوک برای ایجاد تبلیغات بسیار هدفمند، و یا به سادگی دوستان به خواص به اشتراک گذاری در پروفایل های خود را بپرسید. این یک راه آسان برای مردم صحبت کردن در مورد لیست خود را،" یک مستقر در هوستون شرکت مدیریت املاک امتیاز . "فیس بوک در حال حاضر مناسب ترین بستر رسانه های اجتماعی برای بازاریابی اجاره است ، اما اینستاگرام همچنین می تواند در برخی از بازارها استفاده شود."

  1. بازار یابی

در اصل هر کاری که یک برند در شبکه های اجتماعی برای ارتباط با کاربران انجام می دهد نوعی بازاریابی یا تبلیغات است. بنابراین ، منطقا نتیجه می گیرد که صنعت بازاریابی در استفاده از رسانه های اجتماعی تبحر دارد. طبق گزارش صنعت بازاریابی رسانه های اجتماعی سال 2015 (که در آن بیش از 3700 بازاریاب مورد بررسی قرار گرفتند) سایت های شبکه های اجتماعی مانند توییتر ، فیس بوک ، یوتیوب و لینکدین اجزای مهم استراتژی های کلی آنها بودند.

همانطور که احتمالاً می دانید ، بازاریابی ویدئویی به سرعت به یکی از بالاترین بازده ها در محتوای رسانه های اجتماعی تبدیل شده است و 57 درصد بازاریابان در حال حاضر از آن استفاده می کنند (با 72 درصد ادعا می کنند که قصد دارند استفاده خود را از ویدیو در آینده افزایش دهند). سایر یافته های گزارش صنعت عبارتند از:

  • 96 درصد بازاریابان از شبکه های اجتماعی به عنوان ابزاری برای بازاریابی استفاده می کنند.
  • 92 درصد از بازاریابان معتقدند که شبکه های اجتماعی برای مشاغل و / یا مشتریان آنها مهم است.
  • 22 درصد بازاریابان بیش از 5 سال است که از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند.
  • 84 درصد بازاریاب ها ، رسانه های اجتماعی و فعالیت های سنتی بازاریابی خود را ادغام کرده اند.

تعجب آور نیست که بازاریابان رسانه های اجتماعی را به درستی دریافت می کنند ، اما جالب است که چنین توافق گسترده ای در مورد موضوعات و استراتژی های اساسی را ببینید.

  1. خرده فروشی

صنعت خرده فروشی همیشه نزدیک به راس زنجیره غذایی رسانه های اجتماعی خواهد بود. شرکتهای بزرگتر ، مانند Target و Costco ، به عنوان مثال - همیشه موفق خواهند بود ، اما جالب است که موفقیت خرده فروشان کوچکتر را نیز مشاهده کنید. از بزرگترین مزایای این شرکتها می توان به بازخورد محصولات جدید و رفع شکایات مشتریان قبل از اینکه به مشکلات اساسی تبدیل شوند ، اشاره کرد.

برای سایت های معاملات روزانه مانند Groupon و Living Social ، ویروسی بودن پست ها یک استراتژی تبلیغاتی بسیار مقرون به صرفه را ایجاد می کند. دهان به دهان مثبت می تواند کمک زیادی کند و تایید یک کاربر می تواند منجر به فروش بعدی شود.

  1. تحصیلات

یکی از شگفت آورترین صنایع این لیست ، آموزش است. سایت های شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک به دانشجویان ، مربیان و م institutionsسسات اجازه می دهد تا از طریق راه های دیگری که در گذشته امکان پذیر نبوده اند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

به ویژه دانشگاه ها و کالج ها در استفاده از رسانه های اجتماعی تسلط دارند. بسیاری از تبلیغات ارگانیک و پولی در این سایت ها برای تقویت شماره برنامه ها و تشویق بازدید از دانشگاه استفاده می کنند. همین دانشگاه ها پس از ورود به دانشگاه ، از سایت های شبکه های اجتماعی به عنوان بسترهایی برای تبلیغ رویدادهای در حال اجرا ، برنامه درسی جدید و موارد دیگر استفاده می کنند.

پس از فارغ التحصیلی ، رسانه های اجتماعی ابزاری برای جمع آوری کمک هزینه فارغ التحصیلان می شوند. در حقیقت ، یک مطالعه جدید نشان می دهد که 57 درصد کالج های مورد بررسی از شبکه های اجتماعی به عنوان یکی از م keyلفه های اصلی جمع آوری کمک مالی استفاده کرده اند. ویلیام واکر ، معاون موقت منابع پیشرفت ، گفت: "ما شاهد رشد مداوم استفاده از رسانه های اجتماعی توسط پزشكانی هستیم كه در پیشرفت های آموزشی كار می كنند ، به ویژه جمع آوری سرمایه و روابط فارغ التحصیلان ، كه این ابزارها را برای كار خود بسیار مهم می دانند." برای CASE (رهبر مطالعه)

  1. رستوران ها

در حالی که بسیاری از رستوران ها موفق به ساخت ، نظارت و نگهداری وب سایت های کاربردی نمی شوند ، درصد زیادی قادر به اجرای پروفایل های رسانه های اجتماعی بسیار موفق هستند. در حقیقت ، یک نظرسنجی اخیر نشان می دهد که بیش از 8 نفر از 10 اپراتور رستوران یا در حال حاضر از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند یا قصد دارند از آن به عنوان یک ابزار اصلی بازاریابی در 24 ماه آینده استفاده کنند.

بسیاری از رستوران ها که از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند تمرکز خود را بر ایجاد کمپین های ویروسی و فریبنده دید بصری دارند. مهمترین مزیت این اپراتورهای رستوران این است که آنها می توانند به سرعت یک شهرت مثبت با یک اتفاق بزرگ ایجاد کنند ، چیزی که قبلاً ماهها یا سالها به طول می انجامید.

  1. روش

رسانه های اجتماعی به دلیل سرعت بسیار کمی که در آن محتوا در فیس بوک ، پینترست و اینستاگرام پخش می کند ، یک سرمایه باورنکردنی برای صنعت مد محسوب می شود. سبک های جدید را می توان در عرض چند ثانیه با میلیون ها نفر به اشتراک گذاشت.

موفق ترین مارک های مد در شبکه های اجتماعی آنهایی هستند که وظیفه ایجاد تصاویر تحریک کننده بصری را دارند که پاسخ احساسی در کاربر ایجاد می کنند. از دیدگاه دیگر ، مارک های مد رسانه های اجتماعی را یک ابزار تحقیقاتی بسیار قدرتمند می دانند. آنها از آن استفاده می کنند تا بفهمند پیروان از چه سبکی لذت می برند و از چه لباسی استفاده می کنند.

قدرت رسانه های اجتماعی را نادیده نگیرید

در این مرحله ، واقعاً تکان دهنده است که هر صنعتی رسانه های اجتماعی را نادیده می گیرد. همانطور که این هفت صنعت نشان می دهد ، رسانه های اجتماعی باید یکی از عناصر اصلی استراتژی کلی بازاریابی هر برند باشند. با فداکاری ، توجه و تلاش مناسب ، هر شرکتی می تواند از مزایای بازاریابی در شبکه های اجتماعی بهره مند شود.

 

 

دنبال آنتونی کارانزا در تو

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا
برچسب ها
اخبار مرتبط
تعیین 396 شعبه اخذ رأی انتخابات آتی در حوزه انتخابیه یزد
نگرانی مردم‌شهرک رزمندگان از ساخت بیمارستان بیخ خانه هایشان
آمادگی شهرستان مهریز برای استقبال از گردشگران نوروزی
بازدید خبرنگاران از طرح خط سبز آبرسان صنایع استان یزد
اهداء خون خبرنگاران یزدی به نیت شهدای بسیجی
نشست خبری دکتر طالبی استاندار یزد با اصحاب رسانه
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • هیچ نظری موجود نیست