رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ابرکوه از امداد رسانی به راننده تریلر به همت نجاتگران پایگاه امداد و نجات جاده‌ای ابرکوه خبر داد.

یزد فردا: خلیل اکرمی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ابرکوه گفت: یک دستگاه تریلر در کیلومتر هشت محور ابرکوه به دهشیر واژگون  شد و نیرو‌های امدادی پس از اعلام به صحنه حادثه اعزام شدند.

اکرمی افزود: امدادگران هلال احمر پس از رسیدن به صحنه حادثه عملیات امدادرسانی را شروع و پس از اقدام‌های درمانی بر روی مصدوم به کمک آمبولانس هلال احمر وی را به نزدیک‌ترین مرکز درمانی انتقال دادند.

قصه ی تکراری واژگونی پراید همچنان ادامه دارد

کهدویی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت گفت: یک دستگاه خودرو سواری پراید در محور شیراز به یزد کیلومتر ۱۰ تفت ( نزدیک مزرعه حجت آباد ) واژگون شد.

کهدویی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت گفت: پس از اعلام حادثه امدادگران هلال احمر پایگاه امداد و نجات جاده‌ای جاویدالاثر متوسلیان تفت با  یک دستگاه خودرو نجات به محل حادثه اعزام شدند.

کهدویی افزود: پس از حضور نیرو‌های امدادی هلال احمر و اورژانس در صحنه، دو مصدوم پس از اقدام های اولیه درمانی به نزدیک‌ترین مرکز درمانی انتقال داده شدند.

این مقام مسئول ضمن تاکید بر رعایت جوانب احتیاط در امر رانندگی، از عموم مردم خواست که به محض مواجه با چنین حوادثی نجاتگران هلال احمر را از طریق تماس با شماره ۱۱۲ مطلع سازند.

واژگونی خودرو سواری پژو ۲۰۶ در محور ابرکوه

اکرمی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ابرکوه گفت: ظهر امروز یک دستگاه خودرو سواری ۲۰۶ در کیلومتر ۳۸ محور دهشیر به ابرکوه دچار حادثه و واژگون شد.

 خلیل اکرمی، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ابرکوه گفت: نجاتگران جمعیت هلال‌احمر ابرکوه ( پایگاه مسجد امام خمینی(ره) ) به محض اطلاع از وقوع حادثه به محل اعزام و به همراه دیگر عوامل امدادی، امداد رسانی به مصدومان را انجام دادند.

اکرمی ادامه داد: در این حادثه دو نفر مصدوم پس از اقدام های درمانی به کمک آمبولانس اورژانس به مرکز درمانی انتقال داده شدند.

واژگونی یک دستگاه کامیون در محور بافق

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بافق گفت: یک دستگاه کامیون در کیلومتر ۳۶ محور بافق به بهاباد واژگون و دو نفر مصدوم شدند.

 محمدرضا فتاحی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بافق گفت: پس از اطلاع از حادثه، نجاتگران پایگاه امداد و نجات جاده‌ای سه چاهون بافق در محل حادثه حاضر و به همراه دیگر عوامل امدادی مشغول به امداد رسانی شدند.

فتاحی افزود: پس از اقدام های اولیه درمانی بر روی دو فرد حادثه دیده، به کمک آمبولانس اورژانس به نزدیک ترین مرکز درمانی انتقال داده شدند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا