با حضور فرماندار بهاباد، سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد و جمعی از مسئولین، عملیات احداث شرکت تعاونی دامداری و دامپروری جهان آرا احمدآباد در زمینه پرورش دام سبک با ظرفیت 46 هزار و 200 پرواربندی آغاز شد.

یزد فردا: به گزارش روابط عمومی فرمانداری بهاباد؛ با حضور "محمدمهدی خانی زاده" فرماندار بهاباد، "عماد تشکری" سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد و جمعی از مسئولین، عملیات احداث شرکت تعاونی دامداری و دامپروری جهان آرا احمدآباد در زمینه پرورش دام سبک با ظرفیت 46 هزار و 200 پرواربندی آغاز شد.

فرماندار بهاباد در خصوص طرح تعاونی دامپروری جهان آرا روستای احمدآباد گفت: این طرح به وسعت 33 هکتار با ظرفیت ایجاد 215 واحد پرواربندی است که از امروز ساخت کار خود را آغاز و امیدواریم به همت مسئولین شهرستان و استان، همزمان با هفته دولت سال آینده افتتاح و به بهره برداری برسد.

"محمدمهدی خانی زاده" ایجاد 215 فرصت شغلی را از مزایای شرکت تعاونی عنوان کرد و گفت: تاکنون نام 140 نفر به عنوان عضو این شرکت تعاونی ثبت شده و مبلغی در حدود سی میلیارد ریال از اعضا جمع آوری شده است.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان افزود: تعاون سرمایه های خرد افراد را تبدیل به سرمایه ای کلان کرده و در نهایت موجب راه اندازی مشاغل در زمینه های مختلف می شود و به تبع آن باعث ایجاد شغل به ویژه برای جوانان و بانوان جویای کار می شود.

"عماد تشکری" اظهار داشت: خوشبختانه مسئولین و مردم شهرستان بهاباد توجه ویژه ای به بحث تعاون داشته و با وجود اینکه اکثر مشاغل بهاباد دامپروری و کشاورزی است، 59 تعاونی فعال دارد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا