اختتامیه جشنواره فیلم کرمان در حالی به کار خود پایان داد که رفسنجانی ها بیشترین جوایز رویداد را از آن خود کردند.

یزد فردا: اختتامیه جشنواره فیلم کرمان در حالی به کار خود پایان داد که رفسنجانی ها بیشترین جوایز رویداد را از آن خود کردند.

به گزارش رفسنجان فردا به نقل از خبرنگار حوزه سینما و تئاتر رفسنجان، شب گذشته اختتامیه جشنواره فیلم کرمان با حضور مدیران استان و هنرمندان در محل باغ موزه هرندی برگزار و برگزیدگان بخش های مختلف جشنواره معرفی و تجلیل شدند.

شایان ذکر است فیلمسازان رفسنجان که در عمده بخش های جشنواره کاندیدای دریافت تندیس ققنوس مسین شده بودند، سهم قابل توجهی از جوایز را به خود اختصاص دادند که جزییات آن در ادامه آمده است:

تندیس ققنوس مسین بهترین پژوهش و تحقیق برای مستند "لالایی دیگری برایم بخوان" به مریم علوی و تندیس ققنوس مسین بهترین فیلم کوتاه مستند به "امیر پذیرفته" تهیه کننده فیلم "دلندروا" تعلق گرفت.

در بخش داستانی دیپلم افتخار بهترین گریم به آرزو امیری پور برای فیلم "یخ آن تابستان" ساخته مهرداد عبداللهی اهداء شد.

تندیس ققنوس مسین بهترین فیلمنامه به آقایان حسن امیری دوماری و پدرام پورامیری و امیر حسین جعفرپور برای فیلم کوتاه "دلال" و تندیس بهترین تدوین نیز به عماد خدابخش برای همین فیلم کوتاه اهداء گردید.

هم چنین تندیس ققنوس مسین بهترین بازیگر زن به پریا وزیری برای بازی در فیلم "دلال" و تندیس ققنوس مسین بهترین کارگردانی فیلم کوتاه به مهرداد حسنی برای فیلم کوتاه "دلال" و تندیس ققنوس مسین بهترین فیلم کوتاه به سعید نجاتی برای فیلم کوتاه "دلال" تعلق گرفت.

  • نویسنده : رفسنجان فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا