اعضای تشکل های کارگری در واحدهای تولیدی بازوی مدیریت هستند و می توانند در حوزه تولید و شرکت به مدیران مشاوره بدهند و کارگران را با کارفرمایان هم دل و همراه کنند

یزدفردا: صبح امروز عماد تشکری سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با حضور در خانه کارگر به صورت لایو اینستاگرامی با اعضاء تشکل های کارگری استان گفتگو کرد.

عماد تشکری گفت: در مدت کوتاه مسئولیت ام؛ کارفرمایانی که رابطه کارگری و کارفرمایی آنها شفاف است را تقویت و تشویق کرده ام.

وی ادامه داد: وقت زیادی را روزانه می گذارم تا پرونده های هیئت های تشخیص و حل اختلاف را رصد کنم تا تجزیه و تحلیلی پیرامون شکایت های کارگری استان داشته باشم.

تشکری با تاکید بر اینکه در تمامی رسیدگی ها به همکاران تاکید کرده ام براساس مستندات یک روال شفاف در رسیدگی را دنبال کنید تصریح کرد: برنامه های آموزشی برای اعضاء شرکت کننده در هیئت های تشخیص و حل اختلاف در نظر گرفته ایم که افراد با آگاهی کامل در این دو حوزه حساس شرکت کنند.

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با بیان اینکه توسعه و گسترش تشکل های کارگری و شوراهای اسلامی کار در دستور کار این اداره قرار دارد گفت: اعضای تشکل های کارگری در واحدهای تولیدی بازوی مدیریت هستند و می توانند در حوزه تولید و شرکت به مدیران مشاوره بدهند و کارگران را با کارفرمایان هم دل و همراه کنند که لازمه جهش تولید و افزایش کیفیت گره خوردن منافع کارگران و کارفرمایان با یکدیگر است.

دهقان دبیرخانه کارگر استان نیز در ابتدای این نشست گفت: با حضور یک نیروی جوان، خوش فکر جامعه کارگری امیدوارتر شده و انتظارات آن نیز بیشتر شده است.

وی با بیان اینکه اداره های تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید چتر حمایتی خود را از تشکل ها و شوراهای اسلامی کارگری بیشتر کنند افزود: تشکل های کارگری پل ارتباطی بین کارگران و کارفرمایان هستند و هدفشان افزایش تولید، بهره وری و کمک به مدیریت شرکت هاست.

دهقان پاره ای از مشکلات پیش روی تشکل های کارگری را بیان کرد و گفت: با همکفری تشکل های کارگری و ادارات تعاون،کار و رفاه اجتماعی در سطح استان می توانیم این مشکلات را تا حد امکان برطرف کنیم.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا