رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از برگزاری جشنواره یزد ایمن با هدف ارتقا سطح آگاهی شهروندان و کاهش عملیات های سازمان آتش نشانی خبرداد.

یزدفردا: عباس ملازینلی با بیان اینکه جشنواره یزد ایمن با هدف کاهش عملیات های میدانی آتش نشانی از طریق فرهنگ سازی و آموزش برگزار می شود، اظهار کرد: این جشنواره از هفتم مهرماه آغاز و به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد افزود: در این جشنواره شهروندان با آموزش های گوناگونی از قبیل معرفی نقاط نا ایمن، نحوه استفاده از کپسول های آتش نشانی و جعبه های آتش خاموش کن، مواد آتش زا، غرق شدگی، آتش سوزی در مجتمع های مسکونی و آپارتمانی و اقدامات اولیه در مواجهه با آتش سوزی و سوختگی همراه خواهند شد.

وی تاکید کرد: این آموزش ها در قالب کلیپ های آموزشی، انیمیشن، موشن، مسابقه، پویش، تبلیغات شهری، مجازی و غیره توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی انجام می شود.

ملازینلی با بیان اینکه جشنواره یزد ایمن با شعار «به ایمنی شهرم بی تفاوت نیستم» برگزار می شود، گفت: سازمان های فرهنگی اجتماعی ورزشی و آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد با همکاری یکدیگر مجریان این جشنواره هستند.

 

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا