"‌احمد ترحمی" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد به‌مناسبت هفته نیروی انتظامی پیامی صادر کرد و این هفته را به همه ‌فرمانده‌هان و سربازان فداکار ‌و متعهد نیروی انتظامی و پاسداران امنیت اجتماعی تبریک گفت.

یزدفردا: متن کامل پیام "‌احمد ترحمی" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد به شرح زیر است:

نام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در صفحات درخشان تاریخ انقلاب اسلامی قرین با شجاعت، دلاوری و ایثارگری غیور مردانی است که با توکل به خداوند متعال و استعانت از حضرت ولی‌عصر (‌عج) در ایجاد امنیت و آسایش مردم با تلاش فراوان و ارادت مخلصانه جان خود را نثار نموده اند.

استحکام بنیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون تلاش و زحمات صادقانه و خالصانه شبانه‌روزی نیروهای پرتلاش، فداکار، متعهد و دلسوزی است که خود را وقف خدمت به مردم و نظام ‌کرده‌اند.

هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است برای تجلیل از بزرگ مردانی جان برکف که بی تردید کار و تلاش خستگی ناپذیر و ایثار بی‌وقفه آنها زمینه ساز استقرار سلامت اجتماعی و امنیت جامعه اسلامی است.

هفته نیروی انتظامی را که مزین به شعار "با هم برای امنیت و سلامت" است، به همه سربازان و سرداران سبز پوش این مرز و بوم تبریک گفته، سلامتی و سرافرازی پاسداران امنیت اجتماعی را از درگاه احدیت خواستارم.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا