محمدصالح جوکار گفت: بحث اصلی امروز کشور، مسائل اقتصادی، معیشتی، گرانی، اشتغال و مسکن است.

یزدفردا: محمدصالح جوکار نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی در واکنش به طرح استیضاح رئیس‌جمهور توسط برخی نمایندگان مجلس، گفت: در شرایط فعلی هرگونه ایجاد حاشیه و نادیده گرفتن مسائل اصلی کشور، غلط و غیرقابل قبول است. هر کسی در هر مسئولیتی که است باید این مهم را رعایت کند.

وی افزود: بحث اصلی امروز کشور، مسائل اقتصادی، معیشتی، گرانی، اشتغال و مسکن است و وظیفه مسئولین همه بخش‌های کشور است که تمرکز خودشان را برای حل و فصل این مشکلات بگذارند.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرصت اندک باقیمانده تا انتخابات ریاست جمهوری، تأکید کرد: به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست که کسانی بخواهند با طرح مباحث و مسائل حاشیه‌ای، افکار عمومی را به سمت مسائل فرعی ببرند و اذهان مردم را مشوش کنند؛ چرا که طرح مسائل اینچنینی موجب می‌شود که مردم تصور کنند کسی به فکر آن‌ها نیست.

جوکار با اشاره به اظهارات حاشیه‌ساز توسط روحانی نیز خاطرنشان کرد: در شرایط خاصی که امروز قرار داریم، باید اولویت‌گذاری ما بر مبنای سیاست‌هایی باشد که مشکلات واقعی مردم را حل کند؛ لذا این خیانت به مردم است که کسانی بخواهند با ایجاد حاشیه، مسائل اصلی کشور را تحت‌الشعاع قرار دهند.

وی با بیان اینکه برخی‌ها با طرح مباحث فرعی و جنجالی به دنبال این هستند تا برای خودشان حاشیه امن ایجاد کنند، اظهار داشت: همه مسئولین باید پاسخگوی مردم و مطالبات آن‌ها باشند و تلاش کنند تا هرچه زودتر به این وضعیت بی‌ثباتی بازار خاتمه دهند و امروز این موضوع اصلی است و هرکس بخواهد موضوعاتی غیر از این را مطرح کند، از نظر مردم و مجلس مردود است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا