در راستای برگزاری بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز در سال جاری، استان یزد به عنوان دبیرخانه دانش‌آموزی این اجلاس انتخاب شد.

یزدفردا: به گفته سعید غفاریان، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش استان یزد؛ بیست و نهمین دوره اجلاس سراسری نماز با عنوان «پیوند خانه، مدرسه، مسجد‌ و نماز» در محورها و موضوعات مختلفی از جمله مبانی و اصول تعالی پیوند خانه، مدرسه و مسجد، آسیب‌ها، موانع و راهکارهای تعالی پیوند خانه، مدرسه و مسجد و نقش و هم‌گرایی نهادهای فرهنگی در پیوند خانه، مدرسه و مسجد برگزار می‌شود.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش استان یزد بیان کرد: امسال یزد به عنوان دبیرخانه دانش آموزی اجلاس سراسری نماز تعیین شده که این دبیرخانه از دهم شهریور ماه آغاز به کار کرده و امید است با استقبال حداکثری دانش اموزان و علاقه مندان مواجه شود.

وی گفت: در راستای برگزاری بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز، دانش آموزان می‌توانند آثار خود را تا دهم آذرماه سال جاری از طریق درگاه اجلاس نماز در تارنمای همگام به نشانی www.hamgam.medu.ir و فرهنگیان و اولیای دانش آموزان و ائمه جماعات در تارنمای ستاد اقامه نماز به نشانی www.Namaz.ir بارگزاری کنند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا