دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اردکان گفت: یکی از اولویت های مهم دستگاه قضا، حمایت از واحدهای تولیدی، توجه به اقتصاد و بررسی مشکلات تولیدکنندگان برای تحقق شعار سال است.

مهدی حسن پور در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی شهرستان اردکان بیان داشت: تعامل و هم اندیشی  مسئولان، بررسی مشکلات، بکارگیری عزم جدی در  بالا بردن حمایت از تولیدکنندگان داخلی از تاکیدات و اهداف دستگاه قضایی است.
این مقام قضایی در رابطه با ادامه دادن کار واحدهای تولیدی موفق اظهار داشت: واحدهای تولیدی با توجه به جهش تولید با همت بالا و قدرت تمام کار خود را ادامه دهند زیرا برای رفع وابستگی به اقتصاد بیرونی و مقابله با تحریم ها باید به تولیدات داخلی اتکاء کرد.
وی تصریح کرد: با توجه به رویکرد قوه قضائیه در راستای حمایت از تولیدکنندگان، با هرگونه اقدامی که مانع تراشی شده و باعث حرکت یا کند شدن روند فعالیت واحدهای تولیدی شود، دادستانی قاطعانه برخورد خواهد کرد.
حسن پور تصریح کرد: سیاست دستگاه قضا حمایت از فعالان عرصه تولید است اما فعالین این عرصه نیز باید با توجه به شرایط شهرستان به ویژه در حوزه آلودگی هوا پایبند قوانین و دستورالعمل های این حوزه باشند.
شایان ذکر است در این بازدید، دادستان اردکان در معیت روسای ادارات منابع طبیعی و محیط زیست اردکان از 8 واحد آهکی شهرستان بازدید و ضمن استماع مشکلات تولیدکنندگان و سرمایه گذاران در خصوص میزان تصرفات مجاز و غیرمجاز اراضی ملی دستورات لازم را  صادر کرد.










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا