مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: دانش آموزان بی‌بضاعت و تحت حمایت این نهاد نیازمند هم‌افزائی و مشارکت مسئولان و خیران یزدی برای رفع نیازهای تحصیلی و معیشتی‌شان هستند.

یزدفردا:‌ مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: دانش آموزان بی‌بضاعت و تحت حمایت این نهاد نیازمند هم‌افزائی و مشارکت مسئولان و خیران یزدی برای رفع نیازهای تحصیلی و معیشتی‌شان هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، محمد شجاعان در صحن علنی شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به وضعیت دانش آموزان تحت حمایت این نهاد و کمبودها و نیازهای آن‌ها، گفت: دانش آموزان بی‌بضاعت و تحت حمایت این نهاد نیازمند هم‌افزائی و مشارکت مسئولان و خیران یزدی برای رفع نیازهای تحصیلی و معیشتی‌شان هستند.

وی بابیان اینکه ۴۵۰۰ دانش‌آموز و ۵۰۰ دانشجو از خدمات فرهنگی و حمایتی این نهاد بهره‌مند هستند، افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تغییر در نظام آموزشی (آموزش از راه دور و غیرحضوری)، شرایط اقتصادی و تورم و همچنین افزایش نیازمندی‌های دهک‌های پایین جامعه به‌ویژه مددجویان تحت حمایت، دامنه احسان و نیکوکاری برای تأمین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان منطبق با نظام آموزشی جدید (ملزومات اساسی برای آموزش غیرحضوری) نیازمند مشارکت همگانی در رفع نیاز آنان است.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد ادامه داد: بهره‌گیری از ظرفیت‌های مختلف ازجمله خیران، مؤسسات خیریه، مراکز نیکوکاری و همچنین تعامل و هم‌افزایی با مراکز دولتی، علمی و دانشگاهی، اقتصادی، تجاری، اصناف و بازاریان برای رفع نیاز مددجویان به‌ویژه دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت در دستور کار این نهاد قرار دارد.

در این جلسه توافقاتی برای رسیدگی بهتر به وضعیت مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در بخش‌های مختلف با همکاری و مشارکت شورای اسلامی شهر یزد به عمل آمد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا