مردم نیکوکار استان یزد می‌توانند به شکرانه سلامت خود و خانواده‌شان با استفاده از شیوه‌های نوین الکترونیکی به‌صورت غیرحضوری، صدقه و کمک‌های خود را به فقرا و نیازمندان اهدا کنند.

یزدفردا: مردم نیکوکار استان یزد می‌توانند به شکرانه سلامت خود و خانواده‌شان با استفاده از شیوه‌های نوین الکترونیکی به‌صورت غیرحضوری، صدقه و کمک‌های خود را به فقرا و نیازمندان اهدا کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، غلامرضا مشعل چی، معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد با اشاره به اهمیت خدمت‌رسانی به محرومان و رفع نیازهای آنان در شرایط کنونی، گفت: مردم نیکوکار استان یزد می‌توانند به شکرانه سلامت خود و خانواده‌شان با استفاده از شیوه‌های نوین الکترونیکی به‌صورت غیرحضوری، صدقه و کمک‌های خود را به فقرا و نیازمندان اهدا کنند.

وی بابیان اینکه این نهاد طرح‌های متنوعی را مبتنی بر نیاز محرومان طراحی و فضای مناسب برای خدمت‌رسانی به نیازمندان فراهم کرده است، افزود: مردم خداجوی استان یزد با ارسال عدد یک به شماره 8877 از طریق تلفن همراه می‌توانند صدقه خود را روزانه به‌صورت کسر از شارژ و یا صورت‌حساب پایان دوره پرداخت کنند.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد ادامه داد: کد دستوری #035*8877* تلفن همراه نیز به‌منظور مشارکت در طرح‌های مختلف این نهاد و پرداخت صدقه و کمک‌های غیرحضوری در نظر گرفته‌شده است.

وی ادامه داد: سامانه ملی نیکوکاری 096887 نیز برای سهولت در پرداخت کمک‌ها در نظر گرفته‌شده است و تلفن چهاررقمی 1811 آماده پاسخگویی به سؤالات مردم نیک‌اندیش استان یزد در سراسر استان است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا