مسئول کمیته بازیهای فکری هیأت ورزشهای همگانی رفسنجان از برگزاری نخستین دوره مسابقات روبیک در رفسنجان خبر داد.

به گزارش رفسنجان فردا؛ بهناز شریفی با اعلام این خبر افزود: این مسابقه در راستای طرح ملی آماده باش هیأت ورزشهای همگانی و در ده ماده به صورت مجازی برگزار شد.

وی با اشاره به حضور شرکت کنندگانی از شهرهای کرمان، انار، بم، کشکوئیه و رفسنجان گفت: جوانترین شرکت کننده سیده فاطمه میرافضلی ۹ ساله از رفسنجان و مسن ترین شرکت کننده اکرم بمانی ۲۹ ساله از کشکوئیه بود.

مسئول کمیته بازیهای فکری با بیان اینکه بیشترین تعداد شرکت کننده ها در ماده ۳*۳ بوده است، اظهار کرد: در این ماده آقایان مرتضی مقصودی از کرمان و محمدصالح مشکی از بم بترتیب اول و دوم شدند.

وی افزود: در ماده ۲*۲ محمدصالح مشکی و محمدمهدی مشکی از بم بترتیب مقام اول و دوم را کسب کردند و در ماده هرمی یا پیرامیکس نیز محمدصالح مشکی از بم و محمدامین حسینی نوه از انار به ترتیب اول و دوم شدند.

شریفی ادامه داد: در ماده های روبیک اسکیوب و مکعب ۳*۳ با یک دست نیز بترتیب امیرحسین پران نژاد از رفسنجان و محمدصالح مشکی از بم برگزیده شدند.

بهناز شریفی با اشاره به اینکه بدلیل محدودیت های کرونایی امکان برگزاری مراسم و تجلیل از برندگان وجود ندارد، گفت: هدایای نقدی برندگان به حساب آنان واریز میشود.

وی ضمن قدردانی از حمایت های آقای محسن کریمی رئیس هیأت ورزشهای همگانی شهرستان ، خاطرنشان کرد: کمیته بازیهای فکری بتازگی فعالیت خود را آغاز کرده و مفتخر است ضمن ترویج و توسعه بازیهای فکری و ایجاد زمینه فعالیت برای علاقمندان، به برگزاری مسابقات و جشنواره های متعدد در آینده ای نزدیک اقدام‌ نماید.

  • نویسنده : رفسنجان فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا