امام جمعه موقت یزد گفت: سردار سلیمانی فقط قهرمان مقاومت نبود بلکه در قلب یک جهان جای داشت.

یزدفردا: حجت‌الاسلام والمسلمین سید ناصر محمدی امام جمعه موقت یزد گفت: سردار سلیمانی فقط قهرمان مقاومت نبود بلکه در قلب یک جهان جای داشت.

او افزود: برای تبیین مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی باید اول مکتب اسلام را بشناسیم. با شناخت مکتب خمینی کبیر، شاخص‌های مکتب شهید سلیمانی نیز شناخته شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی ادامه داد: سردار سلیمانی برای ما و همه مردم جهان یک مکتب فکری و یک هویت وصف‌ناشدنی برای ظلم‌ستیزی بود.

خانواده‌ها با بصیرت افزایی مانع آسیب‌های اجتماعی شوند

امام جمعه موقت یزد گفت: امروز دشمنان ایران اسلامی با استفاده از تهاجم فرهنگی، فرزندان ما را هدف مقاصد شوم خود قرار داده اند و قصد ضربه زدن به نهاد و رکن اصلی خانواده را دارند و در این میان افزایش آگاهی و بصیرت خانواده سد محکمی در مقابل حربه شوم آن‌ها خواهد بود و امروزه بصیرت و آگاهی رمز موفقیت در مقابل آسیب‌های اجتماعی در جامعه است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی با اشاره به ظرفیت های استان در همه زمینه ها، تصریح کرد: یک رکن دیگر اقتصاد مقاومتى، حمایت از تولید ملى است همه دستگاه‌ها برای حل مشکل اقتصادی و تولید و اشتغال  تلاش کنند.

او گفت: در شرایطی که دشمن با تحریم کشور را در معرض تهدید قرار داده با تکیه بر نیروی جوان و استفاده از پتانسیل‌های موجود تحریم‌ها تبدیل به فرصت شود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا