مدیرعامل شرکت برق منطقه‌‌ای یزد در دیدار با دادستان عمومی و انقلاب یزد، مشکلات و مسائل پیش روی دفتر حقوقی و رسیدگی به شکایات این شرکت را تشریح کرد.

یزدفردا: در این نشست که با حضور مدیرعامل، مدیر دفتر حقوقی و رسیدگی به شکایات و مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت برق منطقه‌‌ای یزد و در دفتر دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد برگزار شد، ابوالفضل اسدی در خصوص برخی از مسائل و مشکلات مهم و اساسی صنعت برق توضیحاتی ارائه داد.

وی سرقت‌های اخیر از شبکه‌های انتقال و فوق توزیع و همچنن تجاوز به حریم قانونی خطوط برق در سراسر استان را از جمله این مسائل برشمرد و از دستگاه قضایی استان، پیگیری و حساسیت ویژه در خصوص این جرایم را خواستار شد.

محمدرضا حدادزاده دادستان عمومی و انقلاب شهرستان یزد نیز با اشاره به اینکه اموال و تجهیزات صنعت برق متعلق به عموم مردم بوده و حفظ و حراست از این اموال وظیفه دستگاه قضایی انتظامی است، در این زمینه قول مساعد همکاری داد.

در این جلسه همچنین مدیران دفاتر حقوقی و رسیدگی به شکایات و حراست و امور محرمانه شرکت برق منطقه‌ای یزد نیز به توضیح برخی موضوعات مهم و حساس در زمینه حفاظت از اموال وتجهیزات صنعت برق پرداختند.

 

 

  • نویسنده : روابط عمومی شرکت برق منطقه ای یزد
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا