ریٔیس مجمع جوانان استان یزد با دبیر موسسه “مهرافرینان ایساتیس“ دیدار و با دبیر این موسسه گفتگو کرد.

یزدفردا: بهنام خواجه امینیان" ریٔیس مجمع جوانان استان یزد از سری جلسات دیدار و گفتگو با سمن‌های استان در محل دفتر خود با "حمید رضا پیمانفر" دبیر موسسه مردم نهاد مهر آفرینان ایساتیس یزد دیدار و گفتگو کرد.

در این جلسه خواجه امینیان با آشنایی از فعالیت‌های یک ساله سمن مهر آفرینان ایساتیس یزد گفت: خوشبختانه در طی سال‌های اخیر شاهد رشد فعالیت جوانان نخبه و دغدغه‌مند استان در قالب سمن‌ بودیم.

وی در ادامه اظهار کرد: شاهد حضور سمن‌های فعال و دارای پتانسیل در استان هستیم که در صورت همکاری و تعامل بیشتری که با یکدیگر داشته باشند شاهد رویدادهای تاثیر گذار در بین مردم جامعه یزد باشیم.

ریٔیس مجمع جوانان استان یزد همچنین با تاکید بر نمایندگی مجمع جوانان از مطالبات و دغدغه‌های جوانان و سازمان‌های مردم نهاد استان افزود: در صورت همراهی بیشتر سمن‌ها در شکل‌گیری هدفمند و مستمر کمیسیون‌های تخصصی، توان مطالبه گری و ارتباط گیری هدفمند مجمع با نهادها خواهد شد.

در ادامه این جلسه پیمانفر با ارایٔه گزارشی از فعالیت‌های این موسسه مردم نهاد از زمان شکل‌گیری گفت: دوره‌های ویژه‌ی در حوزه مهارت‌های پیش از ازدواج و همچنین تر بیا مربی‌ و مشاور در حوزه ازدواج داشتیم.

وی با انتقاد از عدم همراهی دستگاه‌های اجرایی و متولی در حمایت و همراهی از فعالیت سمن‌های استان افزود: متاسفانه بعضا شاهد عدم توجه به طرح‌ها و دغدغه‌های سمن‌ها توسط مدیران استان هستیم و حتی شاهد اعطا برنامه‌ها و طرح‌ها توسط دستگاه‌ها به گروه های خاص و انحصاری هستیم‌.

مسیٔول سمن‌ مهر آفرینان ایساتیس با اعلام امادگی همکاری با دیگر موسسات مردم‌ نهاد اظهار کرد: از برنامه‌های مجمع در شکل‌گیری ارتباط بیشتر و بهتر سمن‌ها در جهت فعالیت حمایت و همراهی‌های لازم را انجام خواهیم داد.

در پایان این نشست ریٔیس مجمع جوانان استان از فعالیت های موسسه مهرآفرینان ایساتیس تقدیر و تجلیل بعمل آورد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا