کمیته امداد استان یزد در 9 ماهه سال جاری 952 دستگاه لوازم ضروری منزل به ارزش 950 میلیون تومان را با مشارکت خیران و نیکوکاران تهیه و در اختیار خانواده‌های نیازمند تحت حمایت قرار داد.

یزدفردا: کمیته امداد استان یزد در 9 ماهه سال جاری 952 دستگاه لوازم ضروری منزل به ارزش 950 میلیون تومان را با مشارکت خیران و نیکوکاران تهیه و در اختیار خانواده‌های نیازمند تحت حمایت قرار داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، محمد شجاعان، مدیرکل کمیته امداد استان یزد بابیان اینکه این نهاد در تلاش است لوازم ضروری زندگی را برای آسایش مددجویان تحت حمایت فراهم کند، گفت: کمیته امداد استان یزد در 9 ماهه سال جاری 952 دستگاه لوازم ضروری منزل به ارزش 950 میلیون تومان را با مشارکت خیران و نیکوکاران تهیه و در اختیار خانواده‌های نیازمند تحت حمایت قرار داد.

وی افزود: لوازم تهیه‌شده شامل یخچال، فرش، آبگرمکن، تلویزیون، اجاق‌گاز، ماشین لباسشویی، جاروبرقی، کولر و بخاری بود که به مددجویان نیازمند اهدا شد.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد همچنین یادآور شد: طی 9 ماهه سال 99 این نهاد نسبت به پرداخت کمک‌هزینه ازدواج و تأمین جهیزیه 143 نوعروس، زنان ازدواج مجدد تحت حمایت، زوج‌های نیازمند و هدیه ازدواج پسران تحت حمایت به مبلغ 811 میلیون تومان از محل اعتبارات دولتی و کمک‌های مردمی همچون صدقه و زکات نیز اقدام کرده است.

وی بابیان اینکه این نهاد زمینه مشارکت مردم خیراندیش در تأمین جهیزیه و کمک به امر ازدواج نیازمندان فراهم کرده است، گفت: نیکوکاران می‌توانند با مراجعه و یا تماس با دفاتر کمیته امداد در سطح استان و با تعیین نیت خاص برای ازدواج مددجویان تحت حمایت، کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را در قالب طرح "کوثر" به این نهاد اهدا کنند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا