رئیس کمیته امداد شهرستان اشکذر گفت: نیکوکاران شهرستان اشکذر در 9 ماهه سال جاری یک میلیارد و 200 میلیون تومان به‌صورت نقدی و غیرنقدی به مراکز نیکوکاری کمک کردند.

یزدفردا: رئیس کمیته امداد شهرستان اشکذر گفت: نیکوکاران شهرستان اشکذر در 9 ماهه سال جاری یک میلیارد و 200 میلیون تومان به‌صورت نقدی و غیرنقدی به مراکز نیکوکاری کمک کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، محمدعلی کریمی زارچی، بابیان اینکه سپردن کار مردم به خود مردم برای رفاه حال نیازمندان واقعی جامعه است، گفت: نیکوکاران شهرستان اشکذر در 9 ماهه سال جاری یک میلیارد و 200 میلیون تومان به‌صورت نقدی و غیرنقدی به مراکز نیکوکاری کمک کردند.

وی افزود: هم‌اکنون شش مرکز نیکوکاری در این شهرستان فعال هستند و دو مرکز دیگر نیز در دست بررسی و امکان‌سنجی برای راه‌اندازی است.

رئیس کمیته امداد شهرستان اشکذر تصریح کرد: مرکز نیکوکاری واحدی مردمی است که دارای هیات عامل است و اعضای آن به‌صورت افتخاری در محلات و روستاها با تمرکز بر مساجد و با محوریت مسجد محله برای توسعه مشارکت‌های مردمی و ارائه خدمت به نیازمندان و محرومان با نظارت کمیته امداد فعالیت می‌کند.

وی همچنین بابیان اینکه این نهاد طی 9 ماهه امسال 600 میلیون تومان زکات دریافت کرده است، تصریح کرد: نیکوکاران اشکذری درمجموع طی این مدت دو میلیارد و 200 میلیون تومان در قالب طرح‌های مختلف به نیازمندان کمک کرده‌اند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا