قرارداد همکاری در جهت حمایت از ایده های نوآور، رشد اقتصاد کارآفرینی و توسعه فناوری مابین شتابدهنده نوآوری پیشگامان و صندوق نوآوری منعقد گردید.

به گزارش روابط عمومی گروه تعاونی پیشگامان، مراسم امضای تفاهم نامه سرمایه گذاری جسورانه در ایده های نوآورانه با حضور جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و جمعی از مسئولین کشور در محل صندوق نوآوری و شکوفایی تهران برگزار شد.
 در این مراسم شرکت شتابدهنده نوآوری پیشگامان به عنوان یکی از اولین مراکز شتابدهی در طرح هم سرمایه گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی، قرارداد همکاری با هدف تامین مالی کسب و کار های مبتنی بر فناوری در مراحل اولیه شکل گیری با صندوق نوآوری و شکوفایی منعقد کرد.
 این قرارداد در جهت کمک به رشد اقتصاد کارآفرینی و ایجاد اشتغال و توسعه فناوری و حمایت از ایده های نوآور و همچنین افزایش توان شتابدهنده ها برای ارائه خدمات مناسب تر به تیم های استارتاپی مستعد و مورد تایید شتابدهنده طراحی شده است.
گفتنی است که این طرح برای اولین بار توسط صندوق نوآوری و شکوفایی و با همکاری ۴ شتابدهنده منتخب در کشور از جمله شتابدهنده نوآوری پیشگامان به مرحله اجرا رسیده است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا