اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد در بحث توسعه و ترویج فرهنگ نماز در بین دستگاههای اجرایی استان، برتر و شایسته تقدیر ویژه شد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد، در همین راستا محمد علی طالبی استاندار یزد با اهدای لوح سپاس از علی نمازی مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان قدردانی کرد.

در بخشی از متن لوح سپاس استاندار یزد آمده است: از آنجا که بر اساس گزارش ارزیابی ستاد اقامه نماز استان در سال 99 در توسعه و ترویج فرهنگ نماز در بین دستگاههای اداری استان موفق به کسب عنوان تقدیر ویزه شده اید از زحمات شما و همه همکارانتان قدردانی و سپاسگزاری می نمایم. امید است همواره به زینت خشوع در نماز آراسته و همچنان در خدمت به آستان مقدس نماز و  ترویج فرهنگ نورانی آن موفق باشید.

همچنین رئیس ستاد اقامه نماز استان یزد در نشست ستاد اقامه نماز اداره کل امور اقتصادی و دارایی با قدردانی از تلاش های این اداره کل در توسعه و ترویج فرهنگ نماز و نظم و انضباط در برگزاری نماز جماعت، این موفقیت را حاصل حمایت های مدیران و مسئولان و تلاش دست اندرکاران برگزاری امر مهم نماز اعلام کرد.

حجت الاسلام موسوی افزود: هر چه در بحث نماز هزینه کنیم هزینه نیست؛ بلکه سرمایه گذاری است که نتیجه آن موجب کاهش اسیب های اجتماعی می شود..

علی نمازی مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد نیز در این نشست بر توسعه و ترویج فرهنگ نماز در جامعه به خصوص در دستگاههای دولتی تاکید کرد و با قدردانی از دست اندرکاران برگزاری امر مهم نماز، اظهار داشت: اقامه نماز و حضور  خالصانه در این فریضه الهی، انسان را از خطاها و لغزش ها باز می دارد و موجب سرافرازی انسان در پیشگاه خداوند می شود.

حجت الاسلام حسین مظفری امام جماعت اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد هم گفت: اهمیت دادن به نماز، اهمیت دادن به خداوند متعال است.

در این نشست با اهداء لوح سپاس دست اندرکاران برگزاری نماز این اداره کل تجلیل شد.

پیگیری تحقق منویات مقام معظم رهبری به منظور رونق بخشی به اقامه نماز، برگزاری جلسات منظم شورای اقامه نماز، تشویق کارکنان به نماز اول وقت، تنظیم وقت نماز به مدت 20 دقیقه، حضور به موقع امام جماعت در موعد مقرر، پخش اذان در محیط اداری، برگزاری دوره های آموزشی مرتبط، مسابقات کتابخوانی نماز و نهج البلاغه، تجلیل و تقدیر از خادمان نماز، همکاری مستمر با ستاد اقامه نماز، برگزاری منظم مراسم زیارت عاشورا، برگزاری  مراسم اعیاد و مناسبت های مذهبی از جمله فعالیت های ستاد اقامه نماز اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد می باشد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا