مدیر مخابرات منطقه یزد با حضور در مرکز تلفن شهید مطهری از سامانه های ۱۱۸ و ۲۰۲۰ بازدید کرد .

به گزارش یزدفردا به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه یزد، محمدرضا زارع مدیر مخابرات منطقه با حضور در مرکز مخابراتی شهید مطهری ضمن بازدید از قسمت های مرکز  تماس پشتیبانی اینترنت پرسرعت مخابرات(2020)، پاسخگویی 118 و مرکز MDF  با فعالان این مراکز دیدار و در جریان روند کار قرار گرفت.

وی ضمن قدردانی از تلاش های شبانه روزی کارکنان این مراکز تماس  افزود: برخورد مناسب و همراه با احترام به مشتریان یکی از اصول مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع می باشد که رعایت این نکته باعث رضایت مشتریان شده است.

زارع در ادامه با بیان اینکه مرکز پاسخگویی 2020 در ارزیابی های اخیر شرکت مخابرات ایران رتبه نخست را در زمان کم انتظار در تماس های مشترکان داشته است ، افزود:  با وجود شیوع کرونا ، افزایش بی سابقه ای در تعداد استفاده کنندگان از adsl مخابرات (آنلاین بودن مدارس) داشته ایم که وظیفه ما را در دستیابی مشترکان به یک سرویس پایدار را دشوار کرده است.

مدیر مخابرات منطقه یزد در پایان با اهدای لوح تقدیر به  امیر محمد مشروطه از پرسنل پشتیبانی سامانه  ۲۰۲۰ به پاس تلاش موثر در رضایت مندی مشترکان قدردانی کرد.

شایان ذکر است در حال حاضر مرکز تلفن شهید مطهری مخابرات منطقه یزد علاوه بر ارائه خدمات تلفن ثابت به مشتریان، محل پاسخگویی 118 و پشتیبانی اینترنت پرسرعت مخابرات(2020) می باشد.

 

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا