رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مهریز گفت: در سال گذشته با همکاری مردم و همراهی مسوولان ۶۰ هکتار از اراضی ملی منطقه به خصوص در بخش مرکزی رفع تصرف شد.

به گزارش یزدفردا به نقل از ایرنا، سید علی باقری افزود: این میزان رفع تصرف در جریان بررسی ۳۳۷ پرونده در موعد مقرر با همراهی دستگاه‌های مسوول شهرستان صورت گرفت .

وی با بیان اینکه همراهی مردم و همکاری مسوولان در شناسایی و برخورد با متخلفان اراضی ملی و رفع تصرف آنها از اهمیت بسزایی در شهرستان برخوردار است تداوم آن را خواستار شد.

این مسوول اظهار کرد: همکاری دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی در پنج دهستان بخش مرکزی در ارنان، خورمیزات، بهادران، میانکوه و تنگچنار نقش مهمی در تحقق اهداف و مبارزه با زمین‌خواری دارد.

باقری یادآور شد: ماموران یگان حفاظت این اداره در کنار دستگاه‌های مسوول طبق مقررات وظایف خود را برای پیشگیری و برخورد با متخلفان در اسرع وقت انجام می‌دهند و همراهی مردم نیاز است .

رییس اداره منابع طبیعی مهریز با توجه به وجود مناطق ییلاقی و خوش آب و هوا در بخش مرکزی مهریز، هوشیاری مردم و همراهی مسوولان را در پیشگیری از تصرف اراضی ملی خواستار شد.

باقری همچنین از صرف ۶۰ میلیارد ریال بودجه از محل صندوق توسعه ملی برای طرح‌های آبخیزداری شامل کنترل سیل، درختکاری و تغذیه سفره‌های زیرزمینی طی سال گذشته در شهرستان خبر داد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا