رئیس کمیته امداد منطقه دو یزد گفت: این نهاد در دهه اول ماه مبارک رمضان 1100 بسته معیشتی و 24 هزار پرس غذای گرم با همکاری خیرین و مراکز نیکوکاری تهیه و در بین مددجویان تحت حمایت و نیازمندان منطقه دو یزد توزیع کرد.

به گزارش یزدفردا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، رئیس کمیته امداد منطقه دو یزد گفت: این نهاد در دهه اول ماه مبارک رمضان 1100 بسته معیشتی و 24 هزار پرس غذای گرم با همکاری خیرین و مراکز نیکوکاری تهیه و در بین مددجویان تحت حمایت و نیازمندان منطقه دو یزد توزیع کرد.

احمد مزیدی شرف‌آبادی، بابیان اینکه خیران توجه ویژه‌ای در ماه مبارک رمضان به خانواده‌های تحت حمایت و نیازمندان این نهاد داشته و سعی دارند به شیوه‌های مختلف در ارائه خدمات به محرومین سهیم باشند، گفت: این نهاد در دهه اول ماه مبارک رمضان 1100 بسته معیشتی و 24 هزار پرس غذای گرم با همکاری خیرین و مراکز نیکوکاری تهیه و در بین مددجویان تحت حمایت و نیازمندان منطقه دو یزد توزیع کرد.

وی افزود: ارزش بسته‌های معیشتی توزیع‌شده در بین مددجویان و نیازمندان آسیب‌دیده از کرونا 550 میلیون تومان و ارزش غذای گرم توزیع‌شده 648 میلیون تومان بوده است.

 کمیته امداد منطقه دو یزد با اشاره به اینکه این حرکت عظیم خداپسندانه تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد، تصریح کرد: روزانه 2400 پرس غذای گرم با مشارکت خیران و مراکز نیکوکاری در آشپزخانه‌های اطعام مهدوی (رزمایش ایران همدل) این منطقه طبخ و بین مددجویان تحت حمایت و نیازمندان توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: مردم خیر و نوع‌دوست می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق شماره کارت 8283‌-5002‌-9979‌-6037 و یا شماره‌گیری کد دستوری# *8877*03530 تلفن همراه به نام کمیته امداد منطقه دو یزد واریز و در این امر خداپسندانه شرکت کنند.

مزیدی شرف‌آبادی یادآور شد: کمیته امداد منطقه دو یزد به 3706 خانوار تحت حمایت با جمعیت 9700 نفر خدمات ارائه می‌کند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا