رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت( صمت) یزد گفت: تلاش بر این است با برگزاری منظم جلسات تنظیم بازار و بررسی قیمت‌ کالاهای اساسی از سوی کمیته‌های مختلف ، این منطقه در ردیف پنج استان ارزان کشور قرار گیرد.

به گزارش یزدفردا، محمدرضا علمدار یزدی در نشستی بدون اشاره به استان های ارزان کشور افزود: در ستاد تنظیم بازار، قیمت گوشت قرمز از سوی کمیته های تخصصی بررسی و مجددا بررسی و قیمت جدید مصوب شد.

وی اظهارکرد: با مصوبه کارگروه تنظیم بازار، قیمت گوشت گوسفند با پنج هزار تومان کاهش از ششم ماه اردیبهشت ، از قرار کیلویی ۱۳۵ هزار تومان به فروش می رسد.

علمدار یزدی در مورد قیمت تخم مرغ نیز گفت: با توجه به اینکه روزانه ۷۰ تا ۸۰ تن تخم مرغ در یزد تولید و کمتر از ۴۰ تن آن مصرف می شود، با این میزان تولید بازار اشباع شد و این ماده غذایی از قرار کیلویی ۱۶ هزار و ۹۰۰ تومان مصوب و حتی کمتر از آن به فروش می رسد.

وی با اشاره به بررسی نرخ شن و ماسه در ستاد تنظیم بازار اظهارکرد: نامه ای از انجمن تخصصی شن و ماسه با نرخ پیشنهادی دریافت و مقرر شد در جلسه دیگری با شاخص‌های مورد تاکید اعضای کارگروه برگزار و قیمت نهایی مصوب شود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا