مدیرعامل شرکت برق منطقه‌‌ای یزد ضمن اشاره به مطالعاتِ انجام شده در راستای «ایجاد مرکز خلاقیت و کار تیمی» در برق منطقه‌ای یزد، از جزییات این طرح سخن گفت.

به گزارش یزدفردا به نقل از  روابط ‌عمومی شرکت برق منطقه‌‌ای یزد: ابوالفضل اسدی صنعت برق را صنعتی زیربنایی عنوان کرد که کلیه امور کشور به نحوی به این صنعت نیازمند و مرتبط هستند.

وی به‌کار‌گیری این طرح را موجب توانمندسازی نیروی انسانی، ارتقای بهره‌وری و کاهش هزینه‌های صنعت برق عنوان کرد و افزود: طرح ایجاد مرکز خلاقیت و کار تیمی در ارزیابی طرح‌های ویژه ابلاغی به شرکت‌های برق منطقه‌‌ای کشور، به عنوان طرح برتر با کسب رتبه عالی انتخاب شد و مورد تمجید مدیرعامل شرکت توانیر نیز قرار گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به وجود چالش‌های متنوع در صنعت برق کشور خصوصا در شرایطی مانند ایام پیک بار، این صنعت به رفتار و رویکرد‌های خلاقانه نیاز دارد تا با استفاده از خلاقیت در بستر کار تیمی و نوآوری، دانش و فناوری با اثربخشی و راندمان بیشتری فعالیت کند.

وی انجام مطالعات علمی و اثربخش در خصوص طرح ایجاد مرکز خلاقیت و کار تیمی را از جمله اقدامات ارزشمند معاونت منابع‌انسانیِ شرکت برق منطقه‌ای یزد در راستای دست‌یابی به رویکرد‌های خلاقانه عنوان کرد و افزود: پس از ارائه پیشنهاد طرح ایجاد مرکز خلاقیت و کار تیمی توسط همکاران شرکت، مجری این طرح از سوی شرکت توانیر انتخاب و این طرح به عنوان یک طرح ویژه ملی تعیین شد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌‌ای یزد در تشریح اقدامات انجام‌شده در این راستا یادآور شد: با انجام مطالعات علمی و تعریف ساز‌و‌کار جدید توسط تیم اجرایی پروژه مذکور، این طرح در هشت گام اساسی برنامه‌ریزی و انجام شده و در نهایت الگوی استقرار و دستیابی به اهداف مرکز خلاقیت و کار تیمی و همچنین راهکارهای اجرایی شدن الگوی اداره این مرکز توسط تیم تحقیق پیشنهاد شد.

 

  • نویسنده : روابط عمومی شرکت برق منطقه ای یزد
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا