رییس کل دادگستری استان یزد انتصاب حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای به عنوان ریاست قوه قضاییه را تبریک گفت.

به گزارش یزدفردا: غلامعلی دهشیری،رییس کل دادگستری استان یزد انتصاب حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای به عنوان ریاست قوه قضاییه را تبریک گفت.

 متن پیام بدین شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای
رئیس محترم قوه قضاییه (دامت توفیقاته)
 
سلام علیکم
 
با احترام، بدینوسیله انتصاب شایسته حضرتعالی به سمت ریاست قوه قضاییه که همراه با حُسن اعتماد رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)؛ نشان از لیاقت، درایت، مجاهدت، قاطعیت، کارآمدی، توانمندی و وجاهت علمی و فقهی و احاطه و سیطره شما به مسائل کلان قوه قضاییه دارد را تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم. قدر مسلم این حسن انتخاب و انتصاب مقام معظم رهبری برای خانواده دستگاه قضایی کشور مبارک و فرصت مغتنمی در جهش تحول و تعالی است.
 
بدون تردید مجاهدت‌ها و تلاش‌های وافر حضرتعالی در عرصه‌های مختلف اجرایی، قضایی و اطلاعاتی به ویژه حضور موثر در عرصه‌های مدیریتی کلان قوه قضاییه سرمایه و پشتوانه‌ای محکم و ذخیره‌ای ارزشمند برای ریاست قوه قضاییه، متناسب با نیاز‌های روز نظام اسلامی و شرایط بین المللی کشور با توجه به ضرورت‌ها و انتظارات و رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب است؛ لذا اینجانب شخصا و به نمایندگی از همه کارکنان خدوم و ساعی قضایی و اداری دادگستری کل استان یزد و مجموعه‌های وابسته ضمن اعلام آمادگی برای تحقق کامل آرمان‌های انقلاب اسلامی و پیشبرد برنامه‌های قوه قضاییه به ویژه اجرای کامل منویات مقام معظم رهبری و سند تحول قوه قضاییه و سیاست‌ها و تدابیر حکیمانه و عالمانه مستطاب عالی، از درگاه خداوند قادر متعال و در ظل توجهات خاصه حضرت، ولی عصر (عج) برای جنابعالی و همه کارگزاران دلسوز نظام اسلامی و به ویژه رئیس جمهور منتخب در مسوولیت جدید دوام توفیقات روز افزون توام با سلامتی و بهروزی مسالت می‌نمایم.

با عنایت به نعمت و فرصت خدمت فراهم شده، به عنوان حسن ختام شعری دعاگونه از، ولی نعمتمان حضرت امام رضا (ع) که همواره قرائت می‌نمودند اشاره می‌کنم:
 
اذا کنتٓ فی خیرٍ فلاتغْتر به
و لکن قُل اللهم سلّم و تمّم

دهشیری‌ _ رئیس کل دادگستری استان یزد
  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا