معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان یزد گفت: این نهاد تعدادی پهپاد در حوزه خدمات کشاورزی به دانشجویان و فارغ‌التحصیلان تحت حمایت واجد شرایط به‌منظور اشتغال‌زایی واگذار می‌کند.

به گزارش یزدفردا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد: امیر زین‌العابدین قمی بابیان اینکه کمیته امداد در تلاش است زمینه ورود مددجویان به مشاغل دانش‌بنیان را فراهم کند، گفت: این نهاد تعدادی پهپاد در حوزه خدمات کشاورزی به دانشجویان و فارغ‌التحصیلان تحت حمایت واجد شرایط به‌منظور اشتغال‌زایی واگذار می‌کند.

وی بابیان اینکه واگذاری این پهپادها در قالب راهبری شغلی انجام می‌شود، افزود: شرکت تولیدکننده این پهپادها پشتیبانی و آموزش لازم را به متقاضیان ارائه می‌کند.

 معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان یزد تصریح کرد: کاربرد این پهپادها بیشتر در بخش کشاورزی و برای سم‌پاشی و بذرپاشی مزارع و به‌صورت محدود برای باغ‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرد، از مزایای استفاده از پهپاد در حوزه خدمات کشاورزی افزایش سرعت انجام کار و همچنین صرفه‌جویی در میزان مواد مصرفی و نیروی انسانی است.

وی ادامه داد: مددجویان واجد شرایط می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 1811 تماس گرفته و یا به دفاتر کمیته امداد محل سکونت خود مراجعه کنند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا