رئیس کمیته امداد شهرستان بافق گفت: نیکوکاران بافقی در شش‌ماهه نخست امسال بیش از 10 میلیارد تومان در قالب طرح‌های مشارکتی به دو هزار خانوار نیازمند و مددجوی تحت حمایت کمیته امداد و مراکز نیکوکاری کمک کرده‌اند.

به گزارش یزدفردا: رئیس کمیته امداد شهرستان بافق گفت: نیکوکاران بافقی در شش‌ماهه نخست امسال بیش از 10 میلیارد تومان در قالب طرح‌های مشارکتی به دو هزار خانوار نیازمند و مددجوی تحت حمایت کمیته امداد و مراکز نیکوکاری کمک کرده‌اند.

ابوالقاسم طلائی با قدردانی از مردم و مسئولان نوع‌دوست و خداجوی شهرستان بافق در خدمت‌رسانی به نیازمندان، گفت: نیکوکاران بافقی در شش‌ماهه نخست امسال بیش از 10 میلیارد تومان در قالب طرح‌های مشارکتی به دو هزار خانوار نیازمند و مددجوی تحت حمایت کمیته امداد و مراکز نیکوکاری کمک کرده‌اند.

وی افزود: طرح‌های اکرام ایتام، محسنین، زکات، صدقات، جشن‌های عاطفه‌ها و نیکوکاری، کفاره و فطریه، اطعام ازجمله طرح‌های مشارکتی است که توسط این نهاد اجرا می‌شود.

رئیس کمیته امداد شهرستان بافق تصریح کرد: کمیته امداد برای ارتقاء ارائه خدمات بیشتر در قالب معیشت، تأمین مسکن، ارتقاء سطح فرهنگی، نیازهای درمانی و اشتغال و توانمندسازی مددجویان تحت حمایت، برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده و در دستور کار خود دارد.

کمک‌های نیکوکاران در زمینه‌های درمان، کمک‌هزینه ازدواج و تهیه جهیزیه، تحصیلی و فرهنگی، مسکن، معیشت و تهیه لوازم ضروری زندگی نیازمندان و مددجویان هزینه می‌شود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا