رئیس کمیته امداد شهرستان اشکذر گفت: حامیان نیکوکار شهرستان اشکذر در شش‌ماهه نخست امسال بیش از یک میلیارد تومان به‌صورت نقدی و غیر نقدی در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین به فرزندان معنوی خود کمک کردند.

به گزارش یزدفردا: رئیس کمیته امداد شهرستان اشکذر گفت: حامیان نیکوکار شهرستان اشکذر در شش‌ماهه نخست امسال بیش از یک میلیارد تومان به‌صورت نقدی و غیر نقدی در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین به فرزندان معنوی خود کمک کردند.

علی‌محمد کریمی زارچی بابیان اینکه رسیدگی به امور نیازمندان به‌ویژه فرزندان یتیم و نیازمند با مشارکت خیران و مردم نوع‌دوست امکان‌پذیر است، گفت: حامیان نیکوکار شهرستان اشکذر در شش‌ماهه نخست امسال بیش از یک میلیارد تومان به‌صورت نقدی و غیر نقدی در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین به فرزندان معنوی خود کمک کردند.

رئیس کمیته امداد شهرستان اشکذر افزود: نیکوکاران علاوه بر واریز کمک‌های نقدی خود به‌حساب ایتام و فرزندان نیازمند اشکذری، هدایایی ازجمله پنج دستگاه تلویزیون، 10 دستگاه گوشی هوشمند و تبلت آموزشی و همچنین تعدادی بسته معیشتی نیز به خانواده‌های نیازمند اهدا کردند.

وی یادآور شد: هم‌اکنون 1063 حامی نیکوکار در شهرستان اشکذر حمایت 276 یتیم و فرزند نیازمند را در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین بر عهده‌دارند و ماهیانه مبلغی را به‌حساب آنان واریز می‌کنند.

انتهای پیام

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا