رئیس کمیته امداد بخش بهمن گفت: از ابتدای سال 1400 تاکنون 28 میلیون تومان برای ارائه خدمات درمانی به 630خانوار تحت حمایت این نهاد هزینه شده است.

به گزارش یزدفردا: رئیس کمیته امداد بخش بهمن گفت: از ابتدای سال 1400 تاکنون 28 میلیون تومان برای ارائه خدمات درمانی به 630خانوار تحت حمایت این نهاد هزینه شده است.

حمیدرضا علی پناه، رئیس کمیته امداد بخش بهمن با اشاره به مجموعه فعالیت‌های این نهاد در بخش درمان گفت: از ابتدای سال 1400 تاکنون 28 میلیون تومان برای ارائه خدمات درمانی به 630 خانوار تحت حمایت این نهاد هزینه شده است.

وی افزود: این کمک‌ها در قالب بیمه مکمل درمان، ارتقای شاخص بهداشتی مددجویان، پرداخت فرانشیز خدمات بستری، دارو، دندانپزشکی، خدمات ویژه سالمندان و بیماران صعب‌العلاج و هزینه بیماران نیازمند نگهداری هزینه شده است.

علی پناه تصریح کرد: این نهاد در زمینه ارتقای شاخص بهداشتی مددجویان تحت حمایت نسبت به تشکیل جلسات آموزش بهداشت و پیشگیری از بیماری دیابت، فشارخون، غربالگری سرطان سینه، معاینات دهان و دندان دانش آموزان، تغذیه کودکان کمتر از پنج سال و مادران باردار با همکاری کارشناسان شبکه بهداشت و درمان برای 90 خانوار تحت حمایت این نهاد اقدام کرده است.

وی یادآور شد: امسال شش میلیون تومان هدایای بهداشتی در قالب 60 سبد کالا به جامعه هدف تحت حمایت تحویل داده‌شده است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا