فرماندار بهاباد در دیدار مدیرکل پست استان بر ارتقاء دفتر پست بهاباد به اداره تأکید و خواستار توجه ویژه و جدیت برای رفع مشکلات پست این شهرستان شد.

به گزارش یزدفردا: در نشست "محمدمهدی خانی‌زاده" فرماندار بهاباد و "عباس اقبال" رئیس شورای اسلامی شهرستان با "علی محمد رحمانی‌پور" مدیرکل پست استان یزد و مسئولین مربوطه، مسائل و مشکلات دفتر پست بهاباد مورد بررسی قرار گرفت.
فرماندار بهاباد با بیان اینکه جلب رضایت مردم باید مدنظر پست باشد گفت: در شرایط کنونی که با شیوع بیماری کرونا و روی آوری مردم به خریدهای اینترنتی فعالیت‌های پستی افزایش یافته است، پست بهاباد با یک نفر نیرو در حال فعالیت است و متأسفانه جوابگوی نیازهای این شهرستان نیست و نارضایتی‌های مردمی را به همراه داشته است.
"محمدمهدی خانی‌زاده" با اعلام آمادگی جهت هرگونه همکاری برای رفع مشکلات در حوزه پست شهرستان، بر ارتقاء دفتر پست بهاباد به اداره تأکید و خواستار توجه ویژه و جدیت برای رفع مشکلات در این رابطه شد.
وی همچنین به وضعیت نیروی شاغل در پست بهاباد و گستردگی جغرافیایی شهرستان اشاره نمود و خواستار بکارگیری نیروی دولتی برای فعالیت دائم در پست بهاباد شد.
مدیرکل پست استان یزد ضمن بیان گزارشی از وضعیت عملکرد پست شهرستان و استان گفت: درآمد پایین پست بهاباد و هزینه‌های بالا، محدودیت‌هایی برای توسعه خدمات در این شهرستان ایجاد کرده است.
"علی محمد رحمانی پور" ادامه: باتوجه به اینکه به نوعی 7 واحد پست خصوصی در شهرستان بهاباد با ما همکاری دارند، مشکلی در بحث قبول بسته‌های پستی نداریم.
وی مهمترین مشکل را مربوط به توزیع مرسولات پستی عنوان نمود و گفت: به صورت متعارف و در مابقی شهرستان‌ها، هر نفر 180 بسته پستی را توزیع می‌کند و بسته‌های پستی شهرستان بهاباد کمتر از 120 بسته در روز می‌باشد.
رحمانی پور تصریح کرد: برای رفع این مشکل از طریق بخش خصوصی یک نفر را برای استقرار در پست بهاباد بکارگیری نمودیم که امیدواریم در کنار خدمات پستی با ارائه خدمات جانبی، باعث ارتقاء پست شهرستان بهاباد در بخش‌های مختلف باشیم.
پیگیری جهت ارتقاء دفتر پست بهاباد به اداره و مساعدت فرمانداری جهت تأمین هزینه‌های بهسازی و تجهیزات مورد نیاز پست بهاباد از مهمترین تصمیمات این نشست بود.


  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا