رئیس جمعیت هلال احمر بهاباد از برگزاری آزمون آمادگی جسمانی ویژه امدادگران و نجاتگران این جمعیت خبر داد و گفت :آزمون آمادگی نجا تگران جمعیت هلال احمر بصورت عملی برگزار شد تا میزان آمادگی نجاتگران سنجیده شود ودر حوادث بتوانند به نحوه احسن امداد رسانی از حادثه دیدگان را انجام دهند.

حسن رضاپوربهابادی  روز سه شسنبه در حاشیه برگزاری این آزمون درگفتگو با خبرنگارایرنا اظهارداشت :شرکت کنندگان در این آزمون توانایی و مهارت‌های خود را جهت شرکت در دوره آموزش تخصصی کوهستان سنجیدند. تقویت پارامتر‌های مهارت، سرعت، دقت و قدرت در عوامل امدادی و حفظ آمادگی از جمله دلایل برگزاری این آزمون بود.

رئیس جمعیت هلال احمر بهاباد با بیان اینکه آمادگی جسمانی و مهارت های امدادی تنها با تمرین منظم و عملی حاصل می شود و رقابت، انگیزه مناسبی برای تمرین ایجاد می کند افزود؛ برگزاری آزمون های مهارتی می تواند شاخصه مناسبی برای سنجش آمادگی نیروهای امدادی باشد.

وی یادآورشد:  بالابردن سطح کیفی و کمی فعالیت های امدادی و تقویت توان و انگیزه پرسنل، امدادگران و نجاتگران در کنار دانش افزایی آن ها همواره از اولویت‌های این جمعیت بوده است و با همین هدف در طول هر سال کلاس ها و کارگاه های آموزشی و همچنین دوره‌های بازآموزی متعددی پیش‌بینی می‌شود تا بتوانیم به نحو احسن و در سطح مطلوبی در خدمت مردم و جامعه باشیم.

رضاپوردرپایان افزود این آزمون با حضور ۹ نفر ازامدادگران و نجاتگران  جمعیت هلال احمر بهاباد در محل ورزشگاه امام علی (ع) این شهرستان  با حضور ناظر استانی برگزار شد.

 انتهای پیام /










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا