فرماندار شهرستان تفت با همراهی بخشدار مرکزی تفت با حضور در روستای علی‌آباد از پروژه عمرانی ساخت مرکز جامع سلامت این روستا بازدید و در جریان آخرین اقدامات عمرانی صورت گرفته در این مرکز قرار گرفت.

"علیرضا نوکار"فرماندار با همراهی "مصطفی صادقیان"بخشدار مرکزی تفت با حضور در روستای علی‌آباد از پروژه عمرانی ساخت مرکز جامع سلامت این روستا بازدید و در جریان آخرین اقدامات عمرانی صورت گرفته در این مرکز قرار گرفت.

فرماندار شهرستان تفت در این دیدار ضمن تقدیر از خیر این پروژه خاطرنشان کرد: همکاری خیران شهرستان در حوزه سلامت قابل‌توجه است و امیدواریم با همکاری خیر این پروژه و اعتبار دولتی که با پیگیری‌های نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی تخصیص‌یافته است؛ شاهد بهره‌برداری از این پروژه در آینده‌ی نزدیک باشیم.

نوکار در این بازدید از پیگیری برای رفع موانع پیش روی اجرای این پروژه و تسریع درروند عمرانی این پروژه به‌منظور بهره‌برداری تا پایان سال جاری و بهره‌مندی مردم منطقه از خدمات این مرکز جامع سلامت خبر داد.

لازم به ذکر است پروژه مرکز جامع سلامت روستای علی‌آباد باهمت خیر محترم "حاج غلامرضا مسروری" و منابع اعتباری دولتی بااعتباری بالغ‌بر 30 میلیارد ریال در حال احداث است.

  • نویسنده : حسین زارع
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا