نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه مجلس شورای اسلامی: تورم و گرانی مهمترین مشکلات مردم به شمار می‌آیند.

به گزارش یزدفردامحمدرضا صباغیان در نشست با اصحاب رسانه مهریز از آب به عنوان مهمترین دغدغه استان یاد کرد و گفت: نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی به همراه نمایندگان استان‌های اصفهان، خوزستان و چهارمحال و بختیاری در حال رایزنی برای تامین آب هستند و امیدواریم به نتیجه برسیم.

وی همچنین با اشاره به حقوق نجومی برخی مسئولان افزود: متاسفانه بیش از پنج هزار مسئول رده بالا حقوق بالای ۵۰ میلیون تومانی دریافت می‌کنند. این در حالی است که سایر کارکنان دولت و کارگران کمتر از ۱۰ میلیون تومان حقوق می‌گیرند و با مشکل معیشتی دست و پنجه نرم می‌کنند.

نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه تأکید کرد که اگر مسئولان به اندازه کارمندان و کارگران حقوق می‌گرفتند، به صورت شبانه روزی برای حل مشکل گرانی و تورم تلاش می‌کردند.

وی ادامه داد: تورم و گرانی مهمترین مشکلات مردم ایران به شمار آمده و از چند سال قبل شاهد گرانی سرسام آور بوده ایم که تاکنون ادامه یافته است.

صباغیان از مخالفت دولت با طرح رتبه معلمان خبر داد و تصریح کرد: این طرح در مجلس شورای اسلامی مطرح و با مخالفت دولت مواجه شده است. تلاش می‌کنیم تا جلساتی با دولت در این زمینه برگزار کرده تا طرح رتبه بندی به تصویب دولت برسد.

آغاز ساماندهی لوله‌های آب دهستان میانکوه در آینده‌ای نزدیک، ساماندهی اتباع خارجه در مهریز، تغییر مکان پاسگاه مدنی و گرامیداشت هفته بسیج از دیگر موضوع‌های مطرح شده در این نشست بود.


  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا