به گزارش روابط عمومی سازمان سیما، منظر و فضای سبز، فضای سبز بوستان جدیدالاحداث شهدای خبرنگاربا مساحتی بالغ بر ۶۵۰۰ متر مربع با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار و مدیران شهرداری و جمعی از اصحاب رسانه افتتاح گردید .

به گزارش روابط عمومی سازمان سیما، منظر و فضای سبز، فضای سبز بوستان جدیدالاحداث شهدای خبرنگاربا مساحتی بالغ بر ۶۵۰۰ متر مربع  با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار و مدیران شهرداری و جمعی از اصحاب رسانه  افتتاح گردید .

در این مراسم آقای نیکونژاد از اعضای شورای اسلامی شهر ضمن تقدیر و تشکر از اقدام جهادی مجموعه شهرداری به  ویژه شهردار یزد، معاون خدمات شهری،کارکنان شهرداری منطقه ۳ وسازمان سیما ، منظر وفضای سبز در عملیات احداث بوستان شهدای خبرنگار، به بیان مشخصات پروژه مذکور پرداخت.

وی تصریح کرد : مساحت فضای سبز این بوستان بالغ بر ۳۰۰۰ متر مربع می باشد که پس از انجام مراحل آماده سازی بستر کاشت شامل( خاکبرداری ، خاکریزی ولوله  گذاری) اقدام به کاشت  ۲۸۵ اصله درخت و درختچه از انواع گونه های زیتون تلخ، نارون چتری، سروناز، اقاقیا چتری، سرولاوسون، یاس هلندی، توت مجنون، پالم، پام پاس گراس، شیشه شور و بیش از ۴۰۰ گلدان گل دائمی و پرچین صورت گرفت .

لازم به ذکر است با توجه به سیاست های سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری در استفاده بهینه از چاه های موجود، این بوستان با ساخت مخزن ذخیره آب و بوسیله چاه پارک کوهستان آبیاری می گردد. 










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا