با حضور آیت‌الله اعرافی امام‌جمعه میبد، استانداریزد، نماینده مردم میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی، فرماندارمیبد و جمعی از مسئولین هجدهمین و بزرگ‌ترین سالن ورزشی استان به لحاظ فضای ورزشی در مجموعه مصلی آیت‌الله اعرافی میبد افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، آیت‌الله اعرافی امام‌جمعه میبد گفت: جوان به‌عنوان نیروی محرکه جامعه باید اهل علم، عبادت، بانشاط، فعال و سالم باشد و اگر جوانان جامعه‌ای از این ویژگی‌ها بی‌بهره باشند، آن نهاد به سمت سقوط و سراشیبی پیش می‌رود.

آیت‌الله اعرافی امام‌جمعه میبد در این مراسم، جوانان را نیروی محرکه و ستون فقرات انقلاب اسلامی خواند.

امام‌جمعه میبد افتخار مسئولان را ریل‌گذاری در مسیر عزت، سلامت، پیشرفت و درخشش جوانان در سطح شهر و استان عنوان کرد.

حسین فلاح فرماندارمیبد هم در آئین افتتاح این سالن ورزشی با قدردانی از آیت‌الله اعرافی که 8 هزار متر زمین را به امر ورزش در مجموعه مصلی آیت‌الله اعرافی اختصاص دادند گفت: این سالن درزیربنای 2 هزار و 800 مترمربع با 8 میلیارد تومان از محل اعتبارات خیری و دولتی احداث‌شده است.

فلاح افزود: برای به بهره‌برداری رسیدن این سالن ورزشی خیرین به‌ویژه صنعتگران نقش مهمی داشتند که جا دارد از آن‌ها تشکر کرد.

فاطمی استانداریزد هم گفت: صاحبان صنایع و کارآفرینان میبد در انجام کارهای خیر، رسیدگی به مشکل مردم، قبول مسئولیت‌های اجتماعی و مراقبت از نیازمندان که شهروندی به نان شب محتاج نشود، همواره از نمونه‌های مطرح در کشور هستند.

 فاطمی با قدردانی از کسانی که درراه اندازی این مجموعه همکاری کردند گفت: ورزش‌های همگانی، قهرمانی و پهلوانی نیاز استان است و توجه به ایجاد نشاط نیز باید در دستور کار و اولویت‌های فرهنگی و اجتماعی همه ما قرار گیرد.

استانداریزد از آیت‌الله علیرضا اعرافی امام‌جمعه میبد به‌عنوان یکی از مفاخر و پشتوانه‌های استان و از چهره‌های پرفروغ در سطح ملی نام برد و تصریح کرد: همه صنعتگران و خیران میبد در مسیر ترسیم‌شده از سوی آیت‌الله اعرافی امام‌جمعه میبد و مسئولان شهرستان درحرکت هستند و ان‌شاءالله سایر شهرستان‌های استان نیز در این مسیر حرکت کنند.

در پایان این مراسم از خیران، صنعتگران، مسئولان شهرستان، مجریان در احداث سالن ورزشی، ورزشکاران و همه‌کسانی که برای توسعه ورزش میبد نقش داشتند با اهدای لوح و هدایایی قدردانی شد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا