سرپرست فرمانداری بهاباد در دیدار رئیس اداره بهزیستی شهرستان گفت: فعالیت در بهزیستی به نوعی ایثار است؛ افرادی که در بخش دولتی و یا خصوصی تحت نظارت بهزیستی فعالیت دارند با تمام توان خود به معلولان و افراد نیازمند خدمات ارائه می دهند.

به گزارش یزدفردا: سرپرست فرمانداری بهاباد در این دیدار رئیس اداره شهرستان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات پرسنل بهزیستی بیان داشت: خدمت به قشر معلول جامعه وظیفه ذاتی تمامی دستگاه های اجرایی است و باید در حل مشکلات این عزیزان تلاش مضاعف کنیم.
"علیرضا تیموری" با بیان اینکه فعالیت در بهزیستی سختی های بسیار دارد گفت: فعالیت در بهزیستی به نوعی ایثار است؛ افرادی که در بخش دولتی و یا خصوصی تحت نظارت بهزیستی فعالیت دارند با تمام توان خود به معلولان و افراد نیازمند خدمات ارائه می دهند.
وی با تاکید بر اینکه مناسب سازی اماکن باید با ایجاد رمپ در ورودی های ادارات، بانکها و مجتمع های مسکونی و همچنین باجه مخصوص برای معلولین و جانبازان در بانکها در اولویت کاری قرار گیرد افزود: استفاده از اماکن عمومی حق عموم شهروندان است و ادارات ذیربط باید در تحقق این امر تلاش کنند.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان بهاباد ضمن تبریک و تقدیر از همراهی مجموعه فرمانداری گفت: یکی از اصلی ترین سازمان هایی که می توان در آن به محرومین و مستضعفان خدمات ارائه داد بهزیستی است.

"سمیه محب زاده" با بیان اینکه جامعه هدف بهزیستی در شهرستان بهاباد از طیف گسترده ای اعم از زنان سرپرست خانوار، معلولین، کودکان بی سرپرست تشکیل شده اند گفت: خدمت رسانی هرچه بهتر با توجه به کمبود اعتبارات به افراد محروم، بیماران خاص، نیازمند حمایت تمامی ارگانهای فعال در شهرستان بویژه فرمانداری هست.
رئیس اداره بهزیستی بهاباد و جمعی از پرسنل این اداره با سرپرست فرمانداری دیدار و ضمن تبریک انتصاب وی جهت بررسی مشکلات مددجویان دیدار و گفت و گو نمود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا