اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد با اشاره به سفر پر خیر و برکت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به این استان در 12 دی ماه سال 1386 در پیامی اعلام کرد: این روز به یاد ماندنی، برگ زرین دیگری بر تاریخ پر افتخار مردم مومن و شریف دارالعباده است.

به گزارش یزدفردا: در بخشی از اين پيام با اشاره به اینکه 12 دیماه به روز یزد نامگذاری شده آمده است:  مردم دارالعباده و دارالعلم یزد در این روز با حضور حماسی و بی نظیر خود در استقبال از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، حماسه ای پرشور آفریدند و صحنه ای به یاد ماندنی را خلق کردند.

این پیام می افزاید: سفر پرخیر و بركت مقام معظم رهبری، حال و هوای استان را معنوی و عطر ولایت، فضای این خطه كویری را معطر كرد و امروز نیز كه در سالگرد این سفر معنوی و پربركت قرار داریم آثار مادی و معنوی آن را در جای جای استان  مشاهده می کنیم.

در بخش دیگری از این پیام با اشاره به حماسه 9 دی ماه آمده است : اراده الهی بود که ملت بزرگ ایران در حماسه نهم دی به میدان آمده و از اسلام ، دین و حریم ولایت دفاع کردند .

این پیام می افزاید: ملت ایران در نهم دی ماه اوج وفاداری خود را به اسلام و انقلاب و آرمان های بلند امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر نشان داد و این حماسه بزرگ میثاق با ولایت  برای همیشه تاریخ ماندگار شد .

رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در 12 دی ماه سال 86 به استان یزد سفر کردند و مورد استقبال بی نظیر مردم این دیار قرار گرفتند و مردم دارالعباده یزد  همه ساله این روز تاریخی را گرامی می دارند.

 ۳۹۷ میلیارد تومان اعتبار در سفر مقام معظم رهبری به یزد برای اجرای طرح های عمرانی و زیربنایی اختصاص یافت و۱۰۰ درصد آن اجرا شد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا