تفاهم نامه همکاری میان پارک علم و فناوری یزد و شرکت راهبران فناور پویا آسا، به امضای منصور ندافیون و الهام شکاری، نمایندگان شرکت و محمدمهدی لطفی، رئیس پارک علم و فناوری یزد رسید‌.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری یزد، این تفاهم‏نامه با هدف همکاری جهت شتابدهی توسعه بازار محصولات و خدمات شرکت‏های فناور و دانش بنیان با استفاده از پتانسیل‏های علمی، فنی و اقتصادی موجود در واحدهای فناور مستقر در پارک منعقد شده است.

تا کید طرفها بر جذب حمایت‏های مادی و معنوی مرتبط با شتابدهی بازار و فراهم‏ نمودن زمینه و امکان بهره‏ گیری تیم‏های پذیرش‏ شده در پارک از خدمات شتابدهنده، از دیگر موارد مندرج در این قرار همکاری است.

این گزارش می‌افزاید: تفاهم نامه یاد شده تاکید ویژه بر تشکیل مستمر شورای راهبری شتابدهنده در جهت سیاستگذاری، راهبری و شکل‌دهی تیم‌های داوری و شبکه مشاورین با حضور نمایندگان معرفی‏ شده از طرف پارک و انتخاب شرکت‌های فناور با تأیید شورای راهبری دارد.

ارائه خدمات منتورشیپ فنی و مدیریتی و برگزاری دوره‏ های آموزشی و ارائه دیگر خدمات مورد نیاز به آنها و تبیین و تأیید شاخص‏های عملکرد شتابدهنده نیز در شورای راهبری مورد توجه خواهد بود و ارزیابی فصلی شتابدهنده بر این مبنا صورت می‌گیرد. پارک علم و فناوری یزد نیز به انجام اموری چون پذیرش شتابدهنده در پارک و تأمین فضای مناسب برای آن، صدور مجوز فناوری مربوط به شتابدهنده در چارچوب ضوابط و حمایت از بازار محصولات و خدمات شرکت‏های فناور پذیرش شده پس از اخذ تأییدیه‏ های لازم، مبادرت می ورزد.

پذیرش و حمایت از شرکت‏های فناور معرفی‏ شده از سوی شتابدهنده در قالب پذیرش و استقرار در مراکز رشد مطابق با قوانین و ضوابط از دیگر اقدامات است.

در این نشست مقرر شد اجرایی‏ کردن مفاد این تفاهم‏ نامه پنج ساله، از طریق مکاتبات رسمی و پیگیری نمایندگان طرفین انجام گرفته و به منظور بررسی وضعیت پیشرفت همکاری‏ها، جلسات دوره‌ای منظم در سطوح مدیریتی هماهنگ و برنامه‏ ریزی شود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا