سیدجمال سجادی پور: باید تمام زمینه‌ها برای استقبال از مسافران نوروزی را در شهرستان فراهم و آمادگی کامل برای ارائه هرگونه خدمات را داشته باشیم.

به گزارش یزدفرداسرپرست فرمانداری میبد در نشست خدمات سفر با اشاره به نهضت واکسیناسیون از سوی دولت و کاهش چشمگیر آمار مرگ و میر و کنترل این بیماری منحوس گفت: نوروز امسال با برداشته شدن محدودیت‌ها شاهد حضور مسافران نوروزی و گردشگران در شهرستان میبد خواهیم بود.

سجادی پور افزود: بنابراین از امروز باید تمام زمینه‌ها برای استقبال از مسافران نوروزی را در شهرستان فراهم و آمادگی کامل برای ارائه هرگونه خدمات را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه باید در ایام نوروز، ظرفیت‌های تاریخی و فرهنگی و گردشگری میبد را به نحو مطلوب به گردشگران معرفی کنیم گفت: باید با همکاری‌های متقابل و پشتیبانی شورا و شهرداری از میراث فرهنگی، نورپردازی اماکن تاریخی، توجه به تابلو‌های سطح شهر و روستا، ساماندهی ورودی و خروجی شهر، مجموعه بین راهی، پایانه بار و شهرک صنایع دستی و سفال، برای ارائه خدمات مطلوب به مسافرین نوروزی فراهم کنیم.

سجادی پور تصریح کرد: باید از همین حالا افرادی بعنوان لیدر‌های گردشگری برای معرفی هرچه بهتر ظرفیت‌های میبد، شناسایی و آموزش داده شوند.

تامین نیرو در کمپ‌های امداد هلال احمر، خط کشی جاده ها، رونق بخشی بازارچه‌های محلی، حمایت پشتیبانی ادارات از مرمت احیا و حفظ و صیانت از ابنیه‌های تاریخی و فرهنگی بخش‌های مرکزی، بفروئیه و ندوشن، استحکام بخشی ساختمان خبر از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود.


  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا