سرپرست فرمانداری بهاباد در جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان بهاباد، با بیان اینکه عمده نانوایان دلسوز بوده و عملکرد خوبی در پخت نان باکیفیت برای مردم دارند گفت: نان باکیفیت یکی مهمترین مطالبه عمومی مردم است، بنابراین ضروریست تا نانوایان در پخت نان با کیفیت اهتمام جدی داشته باشند.

به گزارش یزدفرداسرپرست فرمانداری بهاباد در جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان بهاباد، با بیان اینکه عمده نانوایان دلسوز بوده و عملکرد خوبی در پخت نان باکیفیت برای مردم دارند گفت: نان باکیفیت یکی مهمترین مطالبه عمومی مردم است، بنابراین ضروریست تا نانوایان در پخت نان با کیفیت اهتمام جدی داشته باشند.

"علیرضا تیموری" ضمن تاکید بر اهمیت مدیریت صحیح، کنترل دقیق و توزیع عادلانه و راهبردی آرد و خدمات با کیفیت نانوایی‌ها تصریح کرد: باید با استفاده از پیشنهادات و ارائه طرح جدید توسط نانوایی ها، جهت پخت نان با کیفیت استفاده شود تا شاهد تغییراتی در نانوایی های سطح شهرستان باشیم.

وی خاطرنشان کرد: اهتمام ویژه بر انجام اقدامات لازم برای رعایت پروتکل های بهداشتی توسط نانوایی ها و همچنین نظارت شبکه بهداشت و درمان، اتاق اصناف و اتحادیه صنفی در این موضوع بسیار ضروری و حیاتی است و باید نانوایی هایی که همه موارد را رعایت می‌کنند، تشویق شده و اگر نانوایی تخلفاتی داشته باشد باید تذکر و پیگیری موضوع حل شود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا