کارگروه توسعه و بررسی مسائل و مشکلات بخش مرکزی بهاباد با حضور صباغیان نماینده مردم در مجلس، تیموری سرپرست فرمانداری بهاباد و از مسئولین در محل مسجد روستای خیرآباد برگزار شد.

به گزارش یزدفردا: کارگروه توسعه و بررسی مسائل و مشکلات بخش مرکزی بهاباد با حضور صباغیان نماینده مردم در مجلس، تیموری سرپرست فرمانداری بهاباد، باقری معاون عمرانی فرماندار، زینلی بخشدار مرکزی، تعدادی از مسئولین ادارات شهرستان و دهیاران و شوراهای اسلامی جلگه در محل مسجد روستای خیرآباد برگزار شد.

سرپرست فرمانداری بهاباد با بیان اینکه بحمدا... کارهای بسیار خوبی در سطح شهرستان انجام شده و در بخش مرکزی شاهد رشد و توسعه خوبی هستیم گفت: با توجه به رشد جمعیت که در این بخش شاهد هستیم، باید در کارهای عمرانی و زیرساختی نگاه ویژه ای به مسائل فرهنگی و آموزشی شود.

"علیرضا تیموری" افزود: امنیت، سلامت، فرهنگ، تربیت و آموزش  را از جمله موارد قابل توجه در توسعه و پیشرفت روستا می باشد که باید در همه این حوزه ها ورود و برنامه ریزی کرد.

در این نشست ضمن ایراد بیانات نماینده مجلس و فرماندار شهرستان و ارائه گزارشی از میزان اجرایی شدن مصوبات جلسه قبل کارگروه که در روستای رحیم آباد برگزار شده بود توسط بخشدار مرکزی، نمایندگان روستاها به بیان اهم مشکلات و درخواست های حوزه مربوطه پرداختند.

دیدار با پدر بزرگوار شهید سیدمحمد ابراهیمی دخت

در ادامه نماینده مردم در مجلس، سرپرست فرمانداری بهاباد، معاون عمرانی فرماندار، بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولین با حضور در منزل پدر "شهید والامقام مقام سید محمد ابراهیمی دخت" واقع در روستای خیرآباد دیدار نمودند.

روستاهای اسفنگ، بوئی آباد، پرک و خارنگان از دیگر روستاهای بود که نماینده مردم بهاباد در مجلس شورای اسلامی بازدید نموده و با اهالی این روستا و آبادی ها به گفت و گو نشست.











  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا