به گزارش یزدفردا: مهندس جواد ذاکر مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان یزد در این رابطه گفت: همزمان با میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر مراسم کلنگ زنی سالن چندمنظوره هنرستان دخترانه سالاری با همت خیر ارجمند سرکار خانم دهقان منشادی که از معلمان عزیز یزدی میباشند، انجام گردید تا در آینده دانش آموزان این مدرسه از نعمت سالن اجتماعات و امتحانات که بنام حضرت فاطمه(س) مزین شد، برخوردار گردند.

وی افزود: همچنین در این روز آیین افتتاح و بهره برداری از ششمین کلاس درس تخصصی ورزش و زمین چمن مصنوعی در شهرستان اشکذر برگزار و مورد بهره برداری گردید.

مهندس ذاکر افزود: آیین کلنگ زنی و شروع عملیات احداث ساختمان آموزشی هنرستان امام رضا(ع) در شهر اشکذر توسط خیّر ارجمند حاج آقای ابراهیمی از دیگر پروژه هایی بود که عملیات احداث آن شروع شده و به عنوان هشتمین پروژه خیری شهرستان اشکذر بنام نامی حضرت امام رضا(ع) نامیده شد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان در پایان خاطر نشان کرد: بدون تردید حضور خیرین عزیز که بازوی توانمند نوسازی مدارس استان می باشند بسیار ارزشمند و شایسته تقدیر می باشد و امید داریم همچون گذشته در امر مدرسه سازی حمایتگر ما باشند و از همه مسئولین که ما را در تکمیل پروژه های آموزشی یاری میکنند،تشکر می نمایم.










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا