سرپرست فرمانداری تفت در دیدار با اعضای هیئت رزمندگان اسلام شهرستان تفت گفت: کار انقلابی و جهادی نیازمند تفکر و بررسی کارشناسانه است تا نتایج مطلوبی به دنبال داشته باشد و سعی خواهد شد در شهرستان تفت کار کارشناسی شده و قوی در اجرای تصمیمات و طرح‌ها مدنظر قرار گیرد.

"محمد دهشیری" در دیدار با اعضای هیئت رزمندگان اسلام این شهرستان خاطرنشان کرد: با توجه به حجم بالای فعالیت‌های اداری، نسبت به بررسی و کارشناسی طرح‌ها و برنامه‌های مختلف غفلت شده است و باید برای بهبود وضعیت، این شیوه اصلاح شود.

سرپرست فرمانداری تفت افزود: امیدواریم نشست های کارگروه‌های مختلف هیئت رزمندگان اسلام شهرستان برگزار و نتایج آن، به فرمانداری ارسال شود تا دغدغه‌ها و برنامه‌های کارشناسی شده نیروهای انقلابی شهرستان در دستور کار قرار گیرد.

دهشیری اضافه نمود: امید است در جلسات کارشناسی هیئت رزمندگان و سایر انجمن‌ها و تشکل‌های موجود در شهرستان مسائل، مشکلات و چالش‌ها در حوزه‌های مختلف احصاء و اولویت‌بندی شود و راهکارهای کارشناسی شده، به‌منظور رفع آن‌ها ارائه گردد.

مقام عالی دولت در شهرستان تفت تصریح نمود: تمام سعی دولت مردان در دولت سیزدهم از میان برداشتن دیوار کاذب بین مردم و مسئولان است و در شهرستان تفت نیز به تبعیت از دولت همین‌گونه اقدام خواهد شد.

محمد دهشیری اضافه کرد: کار انقلابی و جهادی نیازمند تفکر و بررسی کارشناسانه است تا نتایج مطلوبی در پی داشته باشد و با انجام کار خوب و مناسب علاقه مردم به‌نظام و انقلاب بیشتر خواهد شد.

سرپرست فرمانداری تفت بیان داشت: تفت نیازمند یک برنامه جامع و کامل و طرح‌های کارشناسی شده است و وضعیت اکنون تفت و معضلات این شهرستان نتیجه اقدامات غیر کارشناسی در بازه‌های زمانی مختلف است که سعی خواهد شد در دوره جدید، کار کارشناسی شده و قوی در اجرای تصمیمات و طرح‌ها مدنظر قرار گیرد.

 سرپرست فرمانداری تفت در مورد انتصاب افراد در پست‌های مدیریتی شهرستان، خاطرنشان کرد: سعی خواهد شد در پست‌های مدیریتی شهرستان از افراد متعهد و متخصص که در چارچوب اصول انقلاب باشند استفاده شود.

دهشیری افزود: مدت‌زمان مدیریت کوتاه است و امیدواریم در این مدت کوتاه، عملکرد به‌گونه‌ای باشد که رضایت خداوند کسب و مردم از عملکردها و خدمات خالصانه به نیکی یاد کنند.

  • نویسنده : حسین زارع
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا