فرمانده انتظامی استان شهرستان ابرکوه از کشف 9 کیلو و 883 گرم تریاک در بازرسی از یک دستگاه خودرو سواری در ابرکوه خبر داد.

به گزارش یزدفردا: سرهنگ محمدحسن حسینی درباره اين خبر گفت: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با همکاری ماموران پلیس ایستگاه بازرسی فراغه شهرستان ابرکوه حين کنترل خودرو های عبوری یک دستگاه خودرو سواری را متوقف کردند.

وی با بيان اينکه ماموران پلیس در بازرسی انجام شده از این خودرو 9 کیلو و 883 گرم تریاک کشف کردند، افزود: در اين خصوص 2 متهم دارای سوابق کیفری دستگير و با تشکيل پرونده تحويل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان شهرستان ابرکوه بيان داشت: سوداگران مرگ مواد را از استان های شرقی تهیه و قصد انتقال آن به استان های مرکزی را داشتند که با تيزبينی و هوشياری ماموران در اجرای هدف خود ناکام ماندند.

سرهنگ حسینی در خاتمه ضرورت مشاركت اقشار اجتماعی با پليس در مبارزه با پديده شوم مواد مخدر و بلای خانمانسوز اعتياد را مورد تاكيد قرار داد و خاطر نشان كرد: تلفن 110 پليس به صورت شبانه روزی آماده دريافت گزارش های مردمی در رابطه با فعاليت های مجرمانه قاچاقچيان است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا