یزدفردا: Altifarm Enverde یک شرکت نوپای مستقر در ایالات متحده و هند به تازگی یک کمپین برای سیستم باغ داخلی منحصر به فرد خود، Cura راه اندازی کرده است. Cura یک سیستم آبیاری و روشنایی با برنامه کنترل شده برای گیاهان داخلی است.

به گزارش یزدفرداداخل این گجت دایره ای، با چراغ‌های LED پوشانده شده است که سبب تقویت رشد گیاهان می‌شود. کاربران به انواع گزینه‌های از پیش تعیین شده برای به حداکثر رساندن سلامت گیاه دسترسی خواهند داشت. این سیستم آبیاری هوشمند، می‌تواند برای آبیاری باغچه خانگی به روش سیستم‌های آبیاری قطره‌ای مزارع بزرگ عمل کند.

Cura با سه پایه مختلف ارائه می‌شود و به کاربران این امکان را می‌دهد تا آن را به دیوار متصل کنند، روی یک میز کوچک و یا یک میز بزرگ قرار دهند. مهم نیست که آن را کجا قرار دهید، می‌توانید عملکرد آن را با استفاده از اپلکیشن تلفن همراه هوشمند کنترل کنید. این اپلیکیشن به کاربران امکان کنترل دقیق پارامتر‌های روشنایی و آبیاری را می‌دهد. این سیستم آبیاری هوشمند را می‌توان به سیستم خانه هوشمند نیز متصل کرد و توسط Google Home، Amazon Alexa و Apple Home کنترل کرد. سیستم آبیاری هوشمند Cura دارای سه مدل می‌باشد:

Heals ۲۰۰: کوچکترین مدل Cura می‌باشد که اندازه آن ۸ اینچ است و برای باغ‌های گیاهی کوچک بهترین کارایی را ارائه می‌دهد. قیمت آن ۹۹ دلار است، در حال حاضر با قیمت ۵۹ دلار پیش فروش میشود.
Cura ۳۰۰: این مدل ۱۲ اینچی برای باغ‌های بزرگتر و گیاهان خوشه‌ای مناسب است. قیمت اصلی آن ۱۳۰ دلار است و در حال حاضر با قیمت اولیه ۷۹ دلار به فروش می‌رسد.
Cura ۴۰۰: بزرگترین مدل این دسته می‌باشد که برای آبیاری گیاهان بزرگ و باغ‌های سرپوشیده و وسیع ایده آل است. قیمت اصلی آن ۱۵۹ دلار است و در حال حاضر با قیمت ۹۹ دلار به فروش می‌رسد.

هر سه مدل در سه رنگ نقره‌ای، گرافیتی و طلایی عرضه می‌شوند و بدنه آن‌ها از برنج ساخته شده است. انتظار می‌رود این محصولات در دسامبر ۲۰۲۲ وارد بازار شوند.


  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا