به گزارش یزدفردا

دستگیری سارق 13 مغازه در یزد

جانشین فرمانده انتظامی استان یزد از دستگیری سارق مغازه با 13 فقره سرقت در شهرستان یزد، خبر داد.

سرهنگ منوچهر نصیری با بيان اين خبر اظهار کرد: در پی وقوع چندين فقره سرقت مغازه در سطح شهر يزد، شناسايی و دستگيری سارق يا سارقان به صورت ويژه در دستور کار ماموران کلانتری 15 آزادگان، قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پليس با چندين روز اقدامات فنی و پليسی و پس از كسب دستور مقام قضائی موفق شدند يک متهم را دستگير كنند.

سرهنگ نصیری ادامه داد: متهم ابتدا كليه اتهامات را منكر شد اما با بكارگيری ترفندها و شگردهای پليسی به 13 فقره سرقت مغازه در محلات مختلف شهر یزد اعتراف كرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان یزد در پايان با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی از عموم شهروندان خواست: جهت پيشگيری از وقوع هرگونه سرقت منزل و خودرو ضمن استفاده از وسايل ايمنی و هشدار دهنده در صورت مشاهده موارد مشكوک مراتب را با تلفن 110 به پليس اطلاع رسانی كنند.

کشف 2 دستگاه موتورسیکلت سرقتی در اردکان

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان اردکان از دستگیری 2 نفر سارق موتورسیکلت سرقتی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مجتبی نظری فرد در تشریح جزئیات این خبر بيان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان، شناسایی و دستگیری عاملان وقوع این سرقت ها در دستور کار ماموران یگان امداد این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران ضمن انجام اقدامات اطلاعاتی و راه اندازی گشت های محسوس و نامحسوس موفق شدند در عملیات های جداگانه دو سارق موتورسیکلت را حین تردد در سطح شهر شناسایی و دستگیر کنند.

نظری فرد در ادامه افزود: در این رابطه تعداد 2 دستگاه موتورسیکلت سرقتی از متهمان کشف که در این خصوص پرونده قضائی تشکیل و متهمان به دادسرا معرفی شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان اردکان در پایان از شهروندان خواست ضمن تجهیز وسایل نقلیه خود به تجهیزات ایمنی و بازدارنده در راستای ارتقاء احساس امنیت در جامعه با پلیس همکاری کنند و هرگونه موارد مشکوک را بلافاصله با شماره گیری 110 به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری سارق احشام در یزد

فرمانده انتظامی شهرستان یزد از دستگیری یک سارق احشام و کشف 12 فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ سعيدزينلی اظهار داشت: در پی وقوع چند مورد سرقت احشام در شهرستان يزد، موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران اين شهرستان با انجام يک سری اقدامات تخصصی موفق شدند يک سارق حرفه ای را شناسايی و در يک عمليات ضربتی دستگير كردند.

سرهنگ زينلی اضافه کرد: متهم دستگير شده به سرقت 26 راس احشام در اين شهرستان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان يزد در پايان به دامداران كرد: در محل نگهداری احشام و طيور از موانع فيزيكی از جمله سيم خاردار و دوربين مداربسته استفاده و از افشای اطلاعات محل دامداری و مرغداری به افراد غير، خودداری كنند.

جابجایی تریاک با سوزوکی قاچاق

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: در عملیات ماموران پلیس 60 کیلوگرم تریاک کشف و یک دستگاه موتورسنگین سوزوکی قاچاق توقیف شد.

سردار عباسعلی بهدانی فرد درباره این خبر اظهارداشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان مهریز و استان یزد با انجام اقدام اطلاعاتی متوجه شدند قاچاقچیان قصد انتقال یک محموله موادافیونی از طریق محورهای مواصلاتی یزد به دیگر استان های کشور را دارند.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با رصد دقیق اطلاعاتی یک دستگاه موتورسنگین سوزوکی قاچاق حامل این محموله را در محور مهریز-یزد شناسایی و در عملیاتی ضربتی آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: ماموران در بازرسی انجام شده 60 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک را کشف و 2 قاچاقچی را دستگیر و به مراجع قضائی معرفی کردند.

بهدانی فرد در پایان یادآور شد: مبارزه بی امان با سوداگران مرگ در دستور کار دائمی پلیس استان یزد بوده و پلیس به هیچ عنوان اجازه جولان به قاچاقچیان را نخواهد داد.

تریلی حامل گازوئیل قاچاق در یزد

فرمانده انتظامی استان یزد از کشف محموله 20 هزار لیتری گازوئیل قاچاق در بازرسی از یک دستگاه تریلی نفتکش خبر داد.

سردار عباسعلی بهدانی فرد در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در راستای مقابله با قاچاق سوخت، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان یزد کنترل کامیون های نفتکش را در محورهای مواصلاتی مدنظر قرار دادند.

وی افزود: ماموران با رصد اطلاعاتی یک دستگاه تریلی نفتکش ولوو را در محور یزد-کرمان متوقف و مورد بازرسی قرار داده و 20 لیتر گازوئیل قاچاق فاقد اسناد و مدارک قانونی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد با بیان اینکه در این خصوص 2 متهم که قصد انتقال این محموله سوختی از شهرهای مرکزی به جنوب کشور را داشتند دستگیر و به مراجع قانونی معرفی شدند خاطرنشان کرد: سوخت قاچاق تحویل شرکت نفت استان شد.

سارق سیم و کابل برق دستگیر شد

فرمانده یگان امداد شهرستان یزد گفت: ماموران پلیس، سارق سیم و کابل برق را در زارچ دستگیر کردند.

سرهنگ محمد غفاری گفت: ماموران یگان امداد در پی گشت زنی در سطح بخش زارچ شهر یزد به فردی مشکوک شدند.

وی افزود: ماموران پلیس پس از تحقیقات لازم متوجه شدند این فرد سارق سیم و کابل برق است.

فرمانده یگان امداد شهرستان يزد با بیان اینکه در بازرسی از وسایل همراه متهم مقادیری سیم و کابل سرقتی نیز کشف شد یادآور شد: متهم تحویل عوامل کلانتری زارچ شد و در آنجا در بازجویی های انجام شده به سرقت اعتراف کرد.

فروشنده مواد مخدر دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان یزد گفت: ماموران یگان امداد، فروشنده موادمخدر را با 300 گرم تریاک دستگیر کردند.

سرهنگ سعید زینلی گفت: ماموران یگان مداد یزد هنگام گشت زنی در محور سنتو شهر یزد به فردی که در حال پرسه زنی در محل بود مشکوک شدند

وی افزود: ماموران در عملیاتی غافلگیرانه متهم را دستگیر و در بازرسی بدنی از او 300 گرم تریاک را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان يزد گفت: متهم پس از انتقال به اداره پلیس به فروش موادافیونی اعتراف کرد.

پلمپ 2 شرکت بازاریابی غیرمجاز در یزد

رئیس پلیس اداره نظارت بر اماکن عمومی استان یزد از پلمپ 2 شرکت بازاریابی غیرمجاز در یزد خبر داد.

سرهنگ رضا زارع ارنانی گفت: در پی اخبار واصله مبنی بر فعاليت غير قانونی شركت های بازاريابی و عضوگيری غیرمجاز در سطح شهر و از طرفی نارضايتی و نگرانی شهروندان خصوصا خانواده ها از اقدامات اينگونه دفاتر بررسی موضوع در دستور كار ويژه پلیس قرارگرفت.

وی افزود: ماموران با انجام كار اطلاعاتی و تحقیقات محسوس و نامحسوس 2 شرکت را که بدون مجوز در خصوص بازاریابی فعاليت داشتند شناسایی کردند.

رئیس پلیس اداره نظارت بر اماکن عمومی استان با اشاره پلمب دفاتر با حضور نماينده اداره صنعت معدن و تجارت افزود: در این خصوص پرونده های جداگانه تشکیل و متهمان به مراجع قانونی معرفی شدند.

زارع خاطرنشان کرد: شهروندان قبل از حضور و عضویت در این شرکت ها؛ از طریق مراجع قانونی نسبت به استعلام آن اقدام کنند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا