یزدفردا: هفته دهم لیگ برتر والیبال ساحلی باشگاه‌های ایران جام سردار دل‌ها از شب گذشته به میزبانی یزد آغاز شد.

به گزارش یزدفرداهفته دهم مرحله گروهی و مرحله نهایی لیگ برتر والیبال ساحلی باشگاه‌های ایران جام سردار دل‌ها در ورزشگاه اختصاصی شهداب یزد تا روز یکشنبه ۲۶ تیرماه ادامه خواهد داشت تا تکلیف قهرمان دومین دوره لیگ در یزد مشخص شود.

هفته دهم و پایانی مرحله مقدماتی لیگ برتر ساحلی با هشت دیدار به مدت سه شب تا ۲۲ تیر در پیگیری می‌شود و هشت تیم برتر جدول به مرحله نهایی صعود خواهند کرد.

پیش از شروع هفته دهم لیگ برتر ساحلی صعود تیم‌های شهداب یزد، هورسان رامسر، موج سواران ساحل نوشهر، پیکان بندر دیر، سنگ آهن بافق و بسآمد گستر تهران به مرحله نهایی قطعی شده و سه تیم فولاد هرمزگان، فولاد جوان هرمزگان و ایران جوان نیز در هفته دهم و پایانی مرحله مقدماتی برای دو سهمیه دیگر مرحله نهایی تلاش می‌کنند.

بر اساس اعلام کمیته ساحلی فدراسیون والیبال، مرحله نهایی لیگ برتر نیز روز‌های ۲۴ تا ۲۶ تیرماه در یزد پیگیری خواهد شد که حریفان تیم‌های اول تا چهارم جدول بر اساس قرعه‌کشی از بین تیم‌های پنجم تا هشتم مشخص می‌شوند.

در مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر والیبال ساحلی ۲۴ تیرماه تیم‌ها در دو مسابقه به مصاف یکدیگر می‌روند و در صورت تساوی، گلدن ست تعیین کننده برنده نهایی این مرحله خواهد بود، اما مراحل نیمه‌نهایی و نهایی لیگ برتر ساحلی در روز‌های ۲۵ و ۲۶ تیر به صورت تک مسابقه برگزار می‌شود.



  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا