همزمان با دهه امامت و ولایت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد با همکاری مجموعه فرهنگی، ورزشی و رفاهی کارگران و انجمن صنفی کارفرمایان استان یزد شرایط آزادی دو کارگر زندانی غیر عمد را فراهم کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد: در آستانه عیدسعید غدیرخم مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد با حضور در دفتر ستاد دیه استان زمینه آزادسازی دو زندانی کارگر جرائم غیرعمد را فراهم کرد.

محمدرضا فلاحتی مدیرکل این اداره در این خصوص گفت: این اداره کل با همکاری شرکای اجتماعی خود به مناسبت عید بزرگ غدیر مبلغ یک میلیارد ریال در جهت برنامه های مختلف فرهنگی تخصیص داده است.

وی ادامه داد: در این راستا مبلغ 500 میلیون ریال جهت آزادی دو زندانی کارگر که به خاطر مسائل مالی چندین سال است در زندان به سر می برند اختصاص یافت؛ که خوشبختانه امروز این توفیق حاصل شد تا دو کارگر عزیز به آغوش خانواده های خود باز گردند.

این مقام مسئول استانی از دیگر رویدادهای فرهنگی صورت گرفته را تهیه 90 بسته معیشتی، هرکدام به ارزش 4میلیون ریال و توزیع آنها بین خانواده های کارگر نیازمند عنوان کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزاری مسابقه آنلاین کتاب از خطبه غدیر تحت عنوان «برکرانه غدیر» را از دیگر اقدامات این اداره کل برشمرد و تصریح کرد: تبیین عدیرغدیر برای مردم و به خصوص شیعیان لازم و ضروری است. به همین دلیل مسابقه کتابخوانی از خطبه غدیر را برگزار کردیم تا بیانات حضرت رسول (ص) در این روز بزرگ برای مردم یادآوری شود.

وی در پایان اضافه نمود: علاقه مندان می توانند 30 تیرماه با حضور در سایت tkryazd.ir در این مسابقه شرکت کرده و از جوایز نقدی آن بهره ببرند.










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا